منگل,  16 اپریل 2024ء
اینڈرائیڈ فونز پر نیا وائرس،صارفین کا ڈیٹا چوری کیے جانے کا انکشاف کیسپرسکی کی تشویشناک رپورٹ

اسلام آباد: کیسپرسکی ریسرچرز کی طرف سے تین نئے خطرناک اینڈرائیڈ وائرسز کی مختلف اقسام کا تجزیہ کیا گیا ہے۔ Tambir، Dwphon، اور Gigabud متنوع خصوصیات کے حامل ہیں، جس میں دیگر پروگراموں کو ڈاؤن لوڈ کرنے اور ڈیٹا کی چوری سے لے کر دوہری تصدیق اور اسکرین ریکارڈنگ کو نظرانداز کرنے، صارف کی رازداری اور سکیورٹی کو خطرے میں ڈالنے تک کی خاصیت شامل ہیں۔

2023 میں، کیسپرسکی سلوشنز نے میلویئر، ایڈویئر، اور رسک ویئر سے موبائل ڈیوائسز پر ہونے والے تقریباً 33.8 ملین حملوں کو روکا، جو س طرح کے حملوں کے پچھلے سال کے اعداد و شمار سے 50 فیصد عالمی اضافہ کو نمایاں کرتا ہے۔ پچھلے سال کیسپرسکی نے 1.3 ملین سے زیادہ منفرد نقصان دہ انسٹالیشن پیکجز کا پتہ لگایا جو اینڈرائیڈ پلیٹ فارم کو نشانہ بناتے تھے اور مختلف طریقوں سے تقسیم کیے گئے۔

تمبیر ایک اسپائی ویئر ایپلی کیشن ہے جو ایک آئی پی ٹی وی ایپلی کیسشن کے بھیس میں ہے۔ یہ مناسب اجازت حاصل کرنے کے بعد صارف کی حساس معلومات، جیسے کہ پیغامات او ر اہم معلومات اکٹھا کرتا ہے۔ گیگا بڈ، جو 2022 کے وسط سے فعال ہے، ابتدا میں جنوب مشرقی ایشیا کے صارفین سے بینکنگ ڈیٹا چرانے تک استعمال ہو رہا تھا، لیکن بعد میں اس نے سرحدوں کو پار کر کے دوسرے ممالک اور خطوں کا رخ کر لیا۔ اس کے بعد سے یہ ایک جعلی قرض میلویئر کی شکل اختیار کر چکا ہے اور یہ اسکرین ریکارڈنگ اور ٹو فیکٹر کی توثیق کو نظرانداز کرنے کے لیے صارفین کے ذریعے ٹیپ کرنے کی نقل کرنے کے قابل ہے۔

Dwphon، نومبر 2023 میں دریافت ہوا، چینی موبائل مینوفیکچررز کے سیل فونز کو ہدف بناتا ہے، بنیادی طور پر روسی مارکیٹ کو نشانہ بناتا ہے۔ اس سے قبل یہی میلویئر ایک اسرائیلی مینوفیکچرر کی جانب سے تیار کی جانے والی بچوں کی سمارٹ واچ کے فرم ویئر میں پایا گیا تھا جو بنیادی طور پر یورپ اور مشرق وسطیٰ میں فروخت ہوئیں تھیں۔ Dwphon ڈیوائس پر دیگر ایپلیکیشنز کو ڈاؤن لوڈ، انسٹال اور ڈیلیٹ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔
کاسپرسکی کے ٹیکنیکل گروپ مینیجر حفیظ رحمان کا کہنا ہے کہ صارفین کو احتیاط برتنی چاہیے اور غیر تصدیق شدہ ذرائع سے ایپس ڈاؤن لوڈ کرنے سے گریز کرنا چاہیے، ایپ کی اجازتوں کا باریک بینی سے جائزہ لیں۔ اکثر، ان ایپس میں استحصال کی فعالیت کی کمی ہوتی ہے اور یہ مکمل طور پر صارف کی طرف سے دی گئی اجازتوں پر منحصر ہوتی ہیں۔ مزید برآں، اینٹی میلویئر ٹولز کا استعمال آپ کے اینڈرائیڈ ڈیوائس کی سالمیت کو برقرار رکھنے میں مدد کر سکتا ہے،”۔

اپنے اینڈرائڈ ڈیوائس کی حفاظت کے لیے، اپنی ایپس کو صرف گوگل پلے جیسے آفیشل اسٹورز سے ڈاؤن لوڈ کرنا زیادہ محفوظ ہے۔ اس مارکیٹ کی ایپس 100% محفوظ نہیں ہیں، لیکن کم از کم انہیں نمائندوں کے ذریعے چیک کیا جاتا ہے۔ ایک قابل اعتماد سیکیورٹی حل آپ کو نقصان دہ ایپس اور ایڈویئر کا پتہ لگانے میں مدد کرتا ہے اس سے پہلے کہ وہ آپ کے آلات پر نقصان شروع کریں۔ آسانی سے، آپ براہ راست موبائل آپریٹرز سے Kaspersky Premium کی طرح تحفظ حاصل کر سکتے ہیں۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News