منگل,  16 اپریل 2024ء
آئی ایم ایف مطالبے پر تاجروں کو ٹیکس نیٹ میں لانے کیلئے رجسٹریشن کا آغاز کب ؟ تاریخ سامنے آ گئی

اسلام آباد(روشن پاکستا ن نیوز)انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) کی درخواست پر یکم اپریل سے راولپنڈی اور اسلام آباد سمیت ملک کے 6 بڑے شہروں میں تاجروں کی رجسٹریشن شروع ہوگی۔

تاجر دوست اسکیم کے تحت اسلام آباد، کراچی، لاہور، کوئٹہ اور پشاور کے خوردہ فروش یکم اپریل سے رجسٹریشن شروع کر دیں گے اور یکم جولائی 2024 سے ٹیکس وصولی شروع ہو جائے گی۔

ایف بی آر اس سکیم کے تحت آن لائن مارکیٹ پلیس پلیٹ فارم کو ٹیکس نیٹ میں شامل کرے گا۔

ایف بی آر کے ایک سینئر اہلکار نے بتایا کہ ہم 10 لاکھ ریٹیلرز کو ٹیکس نیٹ میں لانا چاہتے ہیں، اس سلسلے میں جاری کردہ ایس آر او میں چھوٹے تاجروں اور دکانداروں کے لیے ایک خصوصی طریقہ کار ہے۔

تاجر دوست اسکیم کے دائرہ کار کی وضاحت کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ یہ اسکیم ان شہروں کے سول ایریاز یا کنٹونمنٹس کی حدود میں ہر دکان، اسٹور، گودام، دفتر یا ایسی کسی دوسری جگہ کے لیے ہے، یہ اسکیم ان پر لاگو نہیں ہوگی۔ کمپنیاں قومی یا بین الاقوامی چین اسٹور کی اکائی ہوگی۔

تاجر دوست اسکیم کے تحت، ہر تاجر اور دکاندار کو آرڈیننس کے سیکشن 181 کے تحت رجسٹریشن کے لیے درخواست دینا ہوگی اور یہ ٹیکس ایزی ایپ کے ذریعے 30 اپریل تک کیا جاسکتا ہے۔ کم از کم ماہانہ ایڈوانس ٹیکس ہر شخص پر اس کی آمدنی کے حوالے سے لاگو ہوگا۔

اگر سالانہ ایڈوانس ٹیکس صفر ہے تو ایسے شخص کو 1200 روپے سالانہ ادا کرنا ہوں گے لیکن اگر کسی وجہ سے کسی شخص کی آمدنی ٹیکس سے مستثنیٰ ہے تو یہ لاگو نہیں ہوگا اگر کوئی شخص اپنا ایڈوانس ٹیکس ایک ساتھ ادا کرے یا بقیہ. اگر ادا کیا جائے تو اس کا کل ایڈوانس ٹیکس 25 فیصد کم ہو جائے گا۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News