منگل,  16 اپریل 2024ء
خودمختاری پر سمجھوتہ نہیں کریں گے ،کسی بھی جارحیت کا جواب دینے کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں، صدر آصف زرداری

اسلام آباد (روشن پاکستان نیوز)صدر آصف علی زرداری کا کہنا ہے کہ ملک کی سلامتی، استحکام، ترقی اور خوشحالی کے لیے تمام اسٹیک ہولڈرز کو مل کر کام کرنا چاہیے۔

صدر آصف علی زرداری نے اسلام آباد کے شکر پڑیاں گراؤنڈ میں یوم پاکستان کی پریڈ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان اپنی خودمختاری پر کبھی سمجھوتہ نہیں کرے گا۔

صدر آصف علی زرداری نے کہا کہ دہشت گردوں یا کسی دوسرے گروہ کی جانب سے پاکستان کو غیر مستحکم کرنے کی کسی بھی کوشش کو برداشت نہیں کیا جائے گا۔ پاکستان عالمی امن اور تمام ممالک کے ساتھ دوستانہ تعلقات چاہتا ہے۔ وہ ذمہ دار ایٹمی طاقتیں ہیں اور پرامن بقائے باہمی پر یقین رکھتی ہیں۔

صدر مملکت نے کہا کہ آج کی دلچسپ پریڈ مضبوط اور مستحکم پاکستان کے لیے ہمارے قومی جذبات اور امنگوں کی عکاس ہے۔

انہوں نے کہا کہ قوم مایوس نہ ہو، ہم نے پاکستان کو معاشی طور پر مضبوط اور خود کفیل بنانے کا عزم کر رکھا ہے۔ SIFC کا قیام معاشی مسائل کے حل اور سرمایہ کاری کو فروغ دینے کے لیے کیا گیا ہے۔ زراعت، آئی ٹی، صنعتی ترقی اور گڈ گورننس پر توجہ دینا ہو گی۔

آصف علی زرداری نے کہا کہ تمام اسٹیک ہولڈرز کو ملک کی سلامتی، استحکام اور ترقی کے لیے مل کر کام کرنا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ ہم بھارت کے تمام غیر قانونی اقدامات کی مذمت کرتے ہیں، اقوام متحدہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لے، میں کشمیری عوام کو یقین دلاتا ہوں کہ پاکستان ان کی حق خودارادیت کی جائز جدوجہد میں ہمیشہ ان کے ساتھ کھڑا رہے گا۔ .

صدر آصف علی زرداری نے کہا کہ غزہ میں جاری تشدد اور فلسطینیوں کی نسل کشی پر گہری تشویش ہے، عالمی برادری غزہ میں فوری جنگ بندی کرائے اور اسرائیل کو ظالمانہ اقدامات سے باز رکھے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News