منگل,  23 جولائی 2024ء
مریم نواز کی تقریر کے دوران ہنگامہ آرائی پر اپوزیشن کے 11 ایم پی ایز کی رکنیت معطل

 

لاہور(روشن پاکستان نیوز) پنجاب اسمبلی (پی اے) کے اسپیکر ملک محمد احمد خان نے جمعہ کو وزیراعلیٰ (سی ایم) مریم نواز کی تقریر کے دوران ہنگامہ آرائی پر پی ٹی آئی-سنی اتحاد کونسل اتحاد کے 11 ایم پی ایز کی رکنیت معطل کردی۔نوٹیفکیشن کے مطابق معطل کیے گئے ایم پی اےز میں ذوالفقار علی، شباز احمد، محمد عارف، طیب احمد، حافظ فرحت، شیخ امداد، طیب راشد، اعجاز شفیع، رانا عمر زیب، شعیب عامر، اسامہ اصغر علی اور اسد عباس شامل ہیں۔

یہ اقدام پنجاب اسمبلی کے فلور پر وزیراعلیٰ مریم نواز کی تقریر کے دوران اپوزیشن کے احتجاج کے بعد سامنے آیا ہے، جس کے نتیجے میں دونوں فریقین کے درمیان گرما گرم تبادلہ ہوا۔پی اے کے سپیکر ملک احمد خان نے اپوزیشن لیڈر ملک احمد خان کے لیے مختص سرکاری گاڑیاں اور عملہ بھی منسوخ کر دیا ،یہ اقدام پاکستان کی پارلیمانی تاریخ میں پہلا اقدام تھا۔

علاوہ ازیں سپیکر نے پنجاب اسمبلی میں ڈپٹی اپوزیشن لیڈر معین ریاض قریشی کے داخلے پر بھی پابندی لگا دی۔ سیکیورٹی حکام کو یہ احکامات وائرلیس کے ذریعے نشر کیے گئے۔پی اے فلور پر خطاب کرتے ہوئے وزیراعلیٰ مریم نواز نے کہا کہ صوبائی حکومت نے اپنے پہلے 100 دنوں میں جو وسیع کام کیے ہیں اسے ایک تقریر میں سمیٹ نہیں سکتے۔

وزیراعلیٰ نے یقین دلایا کہ حکومتی کارکردگی سے اپوزیشن کو شکست دی جائے گی۔انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ اس بجٹ میں پنجاب کے عوام پر صفر نئے ٹیکسز متعارف کرائے گئے ہیں، “کوئی نیا ٹیکس نہیں لگایا گیا”۔اپوزیشن کے شور کے باوجود، اس نے دلیل دی، اس کی وجہ یہ ہے کہ ان کے پاس کہنے کے لیے کچھ بھی نہیں ہے۔ ہم اپنی کارکردگی سے اپوزیشن کو شکست دیں گے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News