منگل,  16 اپریل 2024ء
آ ج یکم اپریل بروزپیرآپ کا دن کیسا گزرے گا ؟ دیکھیں

(Aries )برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

چاند 9ویں گھر میں ہوگا، مذہبی سرگرمیوں میں رکاوٹیں پیدا ہوں گی۔ ملازمت سے متعلق منصوبے آگے بڑھیں گے، جس سے وقت پر کام ختم کر کے گھر لوٹ سکیں گے۔ کاروباری حضرات ہفتے کے آغاز میں ناتجربہ کار یا نامعلوم افراد کے مشورے کی بنیاد پر اہم سرمایہ کاری کرنے سے گریز کریں کیونکہ مالی نقصان کا خطرہ ہے۔ کاروباری حضرات کے لیے مالی منافع کمانے کے لیے دن بہترین ہے۔ حوصلہ افزائی کے ساتھ سخت محنت کریں۔ نئی نسل کی یادداشت تیز ہو گی جس کے نتیجے میں وہ بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کر کے انہیں فائدہ پہنچائیں گے۔ قریبی تعلقات کو مضبوط بنانے کے لیے تعلقات میں شفافیت برقرار رکھیں۔ غیر جانبداری اور خیر سگالی کی ضرورت ہے۔ ہائی اور لو بلڈ پریشر کے مریض اپنی صحت کا خاص خیال رکھیں اور باقاعدگی سے اپنا بلڈ پریشر چیک کریں۔

(Taurus )برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

چاند 8ویں گھر میں ہوگا جس کی وجہ سے خاندان میں جھگڑا ہوسکتا ہے۔ کام کی جگہ پر سستی سے بچنے اور تندہی سے کام جاری رکھنے کے لیے کوششیں جاری رکھنی چاہئیں، جس سے جلد ترقیاں ملیں۔ کام کرتے ہوئے مت بہایا جائے؛ مشغول دماغ کام میں پیچھے رہ سکتا ہے۔ کام کی جگہ پر بوریت برقرار رہ سکتی ہے۔ کاروباری معاملات میں سخت لہجہ تاجروں کے کام کو متاثر کر سکتا ہے، اس لیے گاہکوں کے ساتھ بات چیت پر خصوصی توجہ دیں۔ تاجروں کو قرض لینے سے گریز کرنا چاہیے کیونکہ ادھار کی رقم مستقبل میں مشکلات پیدا کر سکتی ہے۔ طلباء، کھلاڑیوں اور فنکاروں کو اپنے اہداف کے حصول کے لیے تندہی سے مشق کرنے کی ضرورت ہے، جو آج شاید آسان نہیں ہے۔ خاندان میں والدین کے ساتھ مضبوط رشتہ برقرار رکھنا ضروری ہے۔ ان کی ضروریات پر توجہ دیں۔ اپنی صحت کے بارے میں چوکنا رہنا چاہیے، کیونکہ جگر سے متعلق امراض کا خطرہ ہوتا ہے۔

(Gemini )برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

چاند 7ویں گھر میں ہوگا، کاروبار میں تیزی سے ترقی ہوگی۔ ملازمت یافتہ افراد کو بہتر پیشکشیں ملنے کے باوجود معمولی شرائط کی وجہ سے نوکریوں کو مسترد نہیں کرنا چاہیے، کیونکہ انہیں بعد میں پچھتاوا ہو سکتا ہے۔ کام کی جگہ پر ہفتے کا آغاز آپ کے لیے سازگار نظر آتا ہے۔ آپ ایمانداری اور تندہی سے کام کر سکیں گے۔ کاروبار میں آپ کا خود اعتمادی بلند رہے گا۔ کاروباری حضرات کو فیصلے کرنے کے لیے ذہنی طور پر متحرک رہنے کی ضرورت ہے۔ جلد بازی میں کوئی بھی فیصلہ کرنے سے گریز کریں۔ طلباء کو دوستوں سے بات کرتے ہوئے اپنی تقریر پر قابو رکھنا چاہیے؛ دوسری صورت میں، یہ ان کے تعلقات کو نقصان پہنچا سکتا ہے. تنازعات سے بچنے کے لیے کاروباری شراکت داروں کے ساتھ تعلقات میں شفافیت برقرار رکھنا ضروری ہے۔ اکاؤنٹس میں ایمانداری پر توجہ دیں۔ سماجی زندگی میں کچھ بااثر لوگوں سے ملاقات کا امکان موجود ہے۔ خواتین کو صحت سے متعلق کچھ مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر کوئی بھی نئی دوا شروع کرنے سے گریز کریں۔

(Cancer )برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

چاند چھٹے گھر میں ہوگا، قرضوں سے نجات دلائے گا۔ ملازمت پیشہ افراد کے لیے ہفتے کا آغاز تھوڑا مشکل ہو سکتا ہے، اس لیے توانائی سے بھرپور رہنے کی کوشش کریں۔ اچھی آمدنی آپ کے کاروبار کی رفتار کو بڑھانے میں مدد کرے گی۔ آپ کو احساس تک نہیں ہوگا کہ کام کی جگہ پر کام کرتے ہوئے وقت کیسے گزرتا ہے۔ ملازمت اور خدمت کے محاذ پر حالات معمول پر رہیں گے۔ آپ اور آپ کے خاندان کو خوشی ملے گی، اور آپ کو اپنے پیاروں کے ساتھ معیاری وقت گزارنے کا موقع ملے گا۔ نئی نسل کو اپنے راز باہر کے لوگوں سے بتانے سے گریز کرنا چاہیے، کیونکہ لوگوں پر حد سے زیادہ اعتماد نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ کاروباری ترقی کے لیے تاجروں کو اپنے کاروباری منصوبوں پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ طلباء، کھلاڑی اور فنکار اپنے آپ کو اپنے کام کے لیے پوری طرح وقف کر سکیں گے۔ اگر آپ کسی کی خراب صحت کے بارے میں معلومات حاصل کرتے ہیں، تو اس کی خیریت دریافت کرنا یقینی بنائیں؛ اگر ممکن ہو تو، ان کا دورہ کریں. اچانک بیماری کا خطرہ ہے، اس لیے طبیعت بگڑنے پر فوراً ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

(Leo )برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

چاند پانچویں گھر میں ہوگا، جس کی وجہ سے اچانک مالی فائدہ ہوگا۔ دفتر میں سرکاری کام کے لیے دن تھوڑا مشکل ہو سکتا ہے۔ سرکاری کام بغیر کسی رکاوٹ کے احسن طریقے سے مکمل کیا جائے گا۔ کام کی جگہ پر سب کو متاثر کرنے کے لیے آپ جو بھی قدم اٹھائیں گے وہ فائدہ مند ہوگا۔ کاروبار میں آپ کے تمام فیصلے درست ثابت ہوں گے۔ کاروباری شراکت داروں کے ساتھ نئے منصوبے شروع کرنے کی کوشش کریں۔ یہ کاروبار کی ترقی کے لئے ضروری ہے. سوشل میڈیا پر سرگرم نوجوان کسی بھی افواہ یا گمراہ کن معلومات کو آگے بڑھانے سے گریز کریں۔ آپ کے خاندان کی عزت معاشرے میں بڑھ سکتی ہے۔ آپ اپنے جیون ساتھی کو ایک خاص تحفہ دے کر قریب لا سکتے ہیں، اور آپ کے پیارے کے ساتھی کے ساتھ اختلافات میں کمی ہو سکتی ہے۔ نئی نسل کو اپنی گاڑیوں کی صحت پر توجہ دینے اور ان کی باقاعدگی سے سروس کرنے کی ضرورت ہے۔ طلباء، کھلاڑیوں اور فنکاروں کو اپنے مقاصد کی طرف بڑھنے میں دلچسپی ہوگی۔ خوشگوار مستقبل کے لیے وقت میں دلچسپی لینا بہت ضروری ہے۔

(Virgo )برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

چاند چوتھے گھر میں ہوگا، جس سے جائیداد کے معاملات حل ہوں گے۔ دفتر سے اہم لین دین ہو سکتا ہے، اس لیے انہیں احتیاط سے سنبھالیں کیونکہ بعد میں آپ کو اپنے باس کو جواب دینا پڑے گا۔ ملازمت کرنے والے افراد کے لیے ترقی کا امکان ہے، لیکن ساتھی کارکن بالواسطہ طور پر ان کے لیے رکاوٹیں پیدا کر سکتے ہیں۔ ہفتے کے آغاز میں شراکت داروں کے ساتھ کاروباری تعلقات کو میٹھا رکھنے کی ضرورت ہے کیونکہ تنازعات کا امکان ہے۔ اکاؤنٹس میں شفافیت برقرار رکھیں۔ کاروباری حضرات کو چاہیے کہ وہ ہر حال میں اپنے دماغ کو پرسکون رکھیں کیونکہ زیادہ غصہ ان کے کام کو خراب کر سکتا ہے۔ نئی نسل مذہبی سرگرمیوں میں بھی حصہ لے گی جس سے ان کے ذہنوں کو سکون ملے گا۔ طلباء، کھلاڑیوں اور فنکاروں کو غیر ضروری سرگرمیوں سے دور رہنا چاہیے۔ خاص طور پر، نوعمر اور نوجوان بالغ افراد جوانی اور جوانی کے دوران اپنے مقاصد سے توجہ ہٹانے کا رجحان رکھتے ہیں۔ خاندان میں کسی کی بدتمیزی کی وجہ سے آپ کو تکلیف ہو سکتی ہے، لیکن آپ کو خاندانی معاملات کو وسیع ذہن کے ساتھ نمٹنا چاہیے۔ صحت کی پریشانیوں سے غافل نہ رہیں کیونکہ پریشانیاں بڑھ سکتی ہیں۔

(Libra )برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

چاند تیسرے گھر میں رہے گا جس سے ہمت بڑھے گی۔ ملازم افراد کی محنت اور لگن ان کے مالکوں کو متاثر کر سکتی ہے اور تنخواہ میں اضافہ کا باعث بن سکتی ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو ان کی ماضی کی کوششوں کی بنیاد پر شناخت دی جا سکتی ہے۔ سیاروں کے اثر کی وجہ سے کامیابیاں عروج پر ہیں۔ سرکاری دفاتر کے کاموں سے وابستہ افراد کو اپنی کوششوں میں کامیابی مل سکتی ہے جس کی وجہ سے ان کے کام کا بوجھ کم ہوگا۔ مسابقتی طلباء ارجن کی طرح اپنے اہداف کی طرف کوشش کریں گے، اور ان کی مسلسل کوششیں انہیں کامیابی کی طرف لے جائیں گی۔ منفیت میں کمی سے نئی نسل کے ذہن پرسکون رہیں گے اور وہ اندرونی طور پر اچھا محسوس کریں گے۔ خاندانی وقت سازگار لگتا ہے، اور روزمرہ کی زندگی میں آپ کے ساتھی کا تعاون آپ کے لیے لائف لائن ثابت ہوگا۔ اپنی جلد کا خاص خیال رکھیں، کیونکہ اس سے الرجی کا امکان ہوتا ہے۔ کاسمیٹک مصنوعات استعمال کرتے وقت محتاط رہیں۔

(Scorpio )برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

چاند دوسرے گھر میں رہے گا، مالی فوائد کی نشاندہی کرتا ہے۔ دفتر میں کام کا بوجھ بڑھ سکتا ہے جس سے کچھ ذہنی پریشانی ہو سکتی ہے۔ تاہم، آپ کی کام کی اخلاقیات آپ کے بزرگوں سمیت سب کو متاثر کرے گی۔ ملازمین اپنے سینئرز سے اپنی مہارتوں کی تعریف حاصل کر سکتے ہیں۔ سٹاک مارکیٹ سے وابستہ لوگ اہم منافع کی توقع کر سکتے ہیں۔ تاجروں کے لیے یہ ضروری ہے کہ وہ ہر ایک کے ساتھ احترام کا اظہار کریں، چاہے وہ گاہک ہوں یا ان کے لیے کام کرنے والے ملازم۔ کھلاڑیوں کو سرگرمیوں کے دوران چوکنا رہنا چاہیے اور اگر کوئی قانونی کارروائی جاری ہے تو وہ محتاط رہیں۔ اپنے بچوں کو جرات مندانہ فیصلے کرنے کی ترغیب دیں، اور ان کی حمایت کرنے سے اچھے نتائج برآمد ہوں گے۔ آپ کے بچوں کی وجہ سے آپ کے گھر میں خوشگوار ماحول قائم ہو سکتا ہے۔ آپ کی محبت کی زندگی آپ کے دل میں خوشی لائے گی۔ آپ کے جسم کا مدافعتی نظام مضبوط ہے، جو آپ کو توانائی بخشتا ہے۔

(Sagittarius )برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

چاند آپ کی نشانی میں رہے گا جس سے حکمت میں اضافہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر ساتھی کارکنوں اور بزرگوں کے ساتھ انا کے تنازعات سے بچیں، کیونکہ اس طرح کے تنازعات مستقبل میں مہنگے ثابت ہو سکتے ہیں۔ آپ کو کام پر دوسروں کی مدد کرنے میں سکون مل سکتا ہے۔ کام کی جگہ پر کچھ پرانی رکاوٹیں اور مشکلات قدرتی طور پر ختم ہو سکتی ہیں۔ تاجروں کو ستاروں سے تعاون حاصل رہے گا، جس سے وہ مسلسل ترقی کر سکیں گے۔ کاروباری آمدنی کو برقرار رکھنے کے لیے وسائل کے حصول کے امکان کی نشاندہی کرتی ہے۔ طلباء، کھلاڑیوں اور فنکاروں کو اپنے مقاصد کے حصول کے لیے تندہی سے مشق کرنے کی ضرورت ہوگی۔ صبر کے نام پر لہروں پر سوار ملاح کی طرح لہروں سے پریشان نہیں ہوں گے اور ہمت نہیں ہاریں گے۔ خاندان کے اندر حالات مشکل ہو سکتے ہیں، اس لیے خاندانی معاملات پر باہر بات کرنے سے گریز کریں۔ اس کی برکتیں آپ کو اپنی تمام کوششوں میں کامیاب ہونے میں مدد دے گی۔ اچھی صحت کو برقرار رکھنے اور فٹ رہنے کے لیے اپنی خوراک کا خیال رکھیں۔

(Capricorn )برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

چاند 12ویں گھر میں رہے گا جس کی وجہ سے نئے غیر ملکی رابطوں میں مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اپنے دن کے کام کی جلد منصوبہ بندی کریں، کیونکہ کام پر کافی دباؤ رہے گا۔ کام کی جگہ پر ذہنی تناؤ کو اپنے اوپر حاوی نہ ہونے دیں۔ آپ میں سے کچھ کو پیشہ ورانہ محاذ پر مسائل سے نمٹنا پڑ سکتا ہے۔ کاروباری افراد کو کاروبار کے آغاز میں مالی مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، لہذا صبر سے کام لیں۔ چیزیں بعد میں اٹھائیں گی، جس سے آمدنی پیدا ہوگی۔ ہفتے کے آغاز میں کاروبار میں ضرورت سے زیادہ خرچ ہو سکتا ہے، اور آمدنی محدود ہو سکتی ہے۔ شراکت داری میں کام کرنے والے تاجروں کو اپنے شراکت داروں کی غیر موجودگی میں فیصلے کرنے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ طلباء، کھلاڑی اور فنکار آج اپنے اپنے شعبوں میں جذباتی طور پر کمزور محسوس کر سکتے ہیں۔ عملی رہیں، اور اپنے کیریئر کی تعمیر کرتے وقت اپنے دل اور دماغ دونوں کو سنیں۔ آپ کو کچھ سماجی ذمہ داریاں سونپی جا سکتی ہیں۔ کام ضروری ہے لیکن گھر والوں کے ساتھ وقت گزاریں اور ان کے جذبات کا احترام کریں۔ ملازمتوں کے لیے تیاری کرنے والی نئی نسل کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپنے اہداف پر مرکوز رہیں۔ تاخیر لیکن مستحکم ترقی آپ کے خوابوں کی تکمیل کا باعث بنے گی۔ دن کا آغاز مشکل ہو سکتا ہے، کیونکہ خاندانی معاملات سے متعلق کچھ سخت فیصلے کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ کچھ آپ کی حمایت کر سکتے ہیں، جبکہ دوسرے آپ سے ناراض ہو سکتے ہیں۔ کسی نیک واقعہ یا مسلسل بیٹھنے کی وجہ سے طویل سفر کرنے سے ٹانگوں میں درد اور سوجن ہو سکتی ہے۔

(Aquarius )برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

چاند 11ویں گھر میں ہوگا، جو آپ کو اپنی ذمہ داریوں کو پہچاننے اور پورا کرنے میں مدد دے گا۔ آپ کو اپنے باس اور سینئرز کی طرف سے مقرر کردہ شرائط کے مطابق کام کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے، لہذا اگر آپ ترقی کرنا چاہتے ہیں تو اپنے وقار سے سمجھوتہ نہ کریں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو منافع بخش منصوبے مل سکتے ہیں جو ان کے کیریئر کو بہت فائدہ پہنچائیں گے۔ تاجروں کے لیے نہ صرف مالی معاملات میں بلکہ ذاتی زندگی میں بھی بہتری متوقع ہے۔ کاروبار میں شراکت داری کی تجویز ہو سکتی ہے اور اگر پیشکش اچھی ہو تو اسے قبول کرنے میں کوئی حرج نہیں۔ نوجوان نسل کو کامیابی کے حصول کے لیے ہر طرف سے اپنی کوششوں پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ طلباء کو اپنے خیالات میں واضحیت برقرار رکھنے کی ضرورت ہے کیونکہ منفی اثرات انہیں گمراہ کر سکتے ہیں۔ خاندان کے ساتھ وقت گزاریں، خاص طور پر اپنے والد کے ساتھ خوشگوار تعلقات رکھنے کی کوشش کریں، اور غیر ضروری اخراجات سے بچیں کیونکہ آپ کی ذمہ داریاں اور اخراجات دونوں بڑھ سکتے ہیں۔ اگرچہ آپ کی صحت عام طور پر اچھی رہے گی، لاپرواہی عقلمندی نہیں ہوگی۔

(Pisces )برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

چاند 10ویں گھر میں ہوگا، آپ کے کام کے شوق کو بھڑکا دے گا۔ مالی فائدہ کے مواقع کھل سکتے ہیں، لیکن شارٹ کٹس کا سہارا نہ لیں اور محنت جاری رکھیں۔ کام کے لیے زیادہ جوش اور لگن ہمیشہ ترقی کا باعث بنتی ہے۔ آپ کا مثبت رویہ کام کی جگہ پر آپ کے کاموں کو آسان بنا دے گا۔ پیشہ ورانہ طور پر آپ کے لیے دن بہترین ثابت ہو سکتا ہے۔ کاروبار میں کسی بڑے سودے سے منافع کا امکان ہے۔ طلباء، کھلاڑی اور فنکار آج اپنے اپنے شعبوں میں جذباتی طور پر حساس محسوس کر سکتے ہیں۔ عملی بنیں اور جب اپنے کیریئر کی تعمیر کی بات آتی ہے تو اپنے دل اور دماغ دونوں کو سنیں۔ آپ کو کچھ سماجی ذمہ داریاں سونپی جا سکتی ہیں۔ اگرچہ کام اہم ہے، خاندان کے ساتھ وقت گزاریں اور ان کے جذبات کا احترام کریں۔ ملازمتوں کی تیاری کرنے والی نئی نسل کو اپنے مقاصد پر توجہ مرکوز رکھنے کے لیے مشورہ دیا جاتا ہے۔ دیر سے سہی، آپ کے خواب ضرور پورے ہوں گے۔ دن کا آغاز چیلنجوں سے ہو سکتا ہے، کیونکہ خاندانی معاملات سے متعلق کچھ سخت فیصلے کرنے پڑ سکتے ہیں، جس سے کچھ لوگ خوش ہو سکتے ہیں جبکہ دوسرے آپ سے ناراض ہو سکتے ہیں۔ طویل سفر یا طویل بیٹھنے کی وجہ سے پاؤں میں درد اور سوجن کا خطرہ ہے۔

(Disclaimer)

اس مضمون کا مواد مکمل طور پر علم نجوم کی پیشگوئیوں پر مبنی ہے، اور اسے عمومی رہنمائی کے طور پر لیا جانا چاہیے۔ انفرادی تجربات مختلف ہو سکتے ہیں۔یہاں زیر بحث کسی بھی معلومات میں ذ ہنی الجھاؤکی صورت میں اس پر عمل کرنے سے پہلے کسی مستند ماہر سے مشورہ کرنے کی سختی سے سفارش کی جاتی ہے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News