اتوار,  23 جون 2024ء
کراچی میں اگلے 10 روز تک موسم کے حوالے سے اہم پیشگوئی کردی گئی

 

کراچی(روشن پاکستان نیوز)چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کراچی میں آئندہ 10 روز کے لیے اہم موسم کی پیشگوئی کردی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں شدید گرمی نے شہریوں کا جینا محال کر دیا ہے۔ چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کراچی میں موسم کی صورتحال کے حوالے سے کہا ہے کہ شہر میں گرمی ہے لیکن فی الحال گرمی کی لہر کا کوئی امکان نہیں۔ سردار سرفراز نے کہا۔ انہوں نے کہا کہ گرمی کی لہر اس وقت ہوتی ہے جب کسی جگہ کا درجہ حرارت مسلسل تین سے چار دن اوسط سے پانچ ڈگری زیادہ رہے لیکن کراچی میں موسم کی صورتحال ایسی نہیں ہے۔

دوسری جانب سندھ اور پنجاب شدید گرمی کی لپیٹ میں ہیں۔ جیکب آباد، بہاولپور، رحیم یار خان اور ڈیرہ غازی خان اس وقت گرم ترین شہر ہیں جہاں درجہ حرارت چھیالیس ڈگری تک جا پہنچا ہے۔ نواب شاہ، ملتان، ساہیوال اور پتوکی میں درجہ حرارت پینتالیس ہے۔ ڈگری جبکہ جھنگ، فیصل آباد اور سکھر میں اڑتالیس ڈگری تک پہنچ گیا۔ لاہور میں بھی شدید گرمی ہے جہاں درجہ حرارت تینتالیس ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا تاہم یہ چھیالیس ڈگری تک محسوس کیا جا رہا ہے۔

چیف میٹرولوجسٹ کا کہنا تھا کہ کراچی کا موسم آئندہ 10 روز تک گرم اور مرطوب رہے گا، شہر میں سمندری ہوائیں بھی بحال ہیں اور شہر کا درجہ حرارت 36 سے 38 ڈگری سینٹی گریڈ تک جاسکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہوا میں نمی کا تناسب زیادہ ہے۔ گرمی کی شدت مزید محسوس کی جارہی ہے، درجہ حرارت 42 ڈگری تک محسوس ہونے کا امکان ہے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News