اتوار,  23 جون 2024ء
آج آپ کا دن کیساگزرنے والا ہے ؟ جانیں

(Aries )برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

چاند 12ویں گھر میں ہوگا جس کی وجہ سے نئے رابطوں سے نقصان ہوسکتا ہے۔ ملازمت پیشہ افراد کو متنازعہ معاملات سے حتی الامکان گریز کرنا چاہیے۔ تلخ کلامی بہت سے لوگوں کے ساتھ تعلقات کو نقصان پہنچا سکتی ہے، اس لیے سب کے ساتھ ہم آہنگی برقرار رکھنا ضروری ہے۔ کاروبار کے لیے ناموافق علامات۔ تاجروں کو گاہکوں سے اچھا منافع کمانے کے لیے معمول سے زیادہ محنت کرنی پڑے گی۔ کسی بھی نئے کام کو پوری ذمہ داری اور وقت پر مکمل کرنے کی کوشش کریں۔ سخت الفاظ کسی کے جذبات کو ٹھیس پہنچا سکتے ہیں، ممکنہ طور پر خاندان کے افراد کے ساتھ تنازعات کا باعث بن سکتے ہیں۔ طلباء کا دن آرام دہ ہو سکتا ہے کیونکہ اساتذہ کی غیر موجودگی انہیں مطالعہ اور ہوم ورک دونوں سے وقفہ دے سکتی ہے۔ جیون ساتھی کے الفاظ ڈنک سکتے ہیں؛ ان کی باتوں کو دل پر نہ لے کر تنازعات سے بچنے کی کوشش کریں۔ حفظان صحت اور ادویات میں غفلت صحت پر منفی اثر ڈال سکتی ہے۔

(Taurus )برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

چاند 11ویں گھر میں ہوگا، منافع میں اضافے کی کوششوں کی حوصلہ افزائی ہوگی۔ غیر ملکی کمپنیوں کی طرف سے ملازمت کرنے والے افراد کو ملازمت کی پیشکش لے سکتی ہے۔ اگر آپ نے درخواست دی ہے، تو آپ کو جلد ہی ملازمت کے حوالے سے اچھی خبر مل سکتی ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد پر کام کا بوجھ ہلکا اور خوشگوار دن ہوگا۔ کاروباری لائسنس کی منسوخی سے بچنے کے لیے تاجروں کو تمام حکومتی ضوابط کی پابندی کرنی چاہیے۔ دوستوں اور رشتہ داروں کے ساتھ وقت گزارنے سے ذہنی سکون ملے گا۔ اپنے والدین کے ساتھ زیادہ وقت گزاریں اور ان کی خدمت میں ایک لمحہ بھی ضائع نہ کریں۔ طلباء کو اپنی پڑھائی پر توجہ مرکوز کرنی چاہئے، اور اگر انہیں مشکل محسوس ہو تو انہیں مراقبہ پر غور کرنا چاہئے۔ غفلت صحت کے پرانے مسائل کی بحالی کا باعث بن سکتی ہے۔

(Gemini )برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

چاند 10ویں گھر میں ہوگا، آپ کو اپنے والد کے نظریات پر عمل کرنے کی تلقین کرے گا۔ اہم کام یا کاروباری دستاویزات، خاص طور پر اصل، محفوظ طریقے سے رکھیں کیونکہ ان کی اچانک ضرورت پڑ سکتی ہے۔ ملازمت پیشہ افراد کو ترقی کے لیے ذہنی طور پر اپنے کام پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر کاروبار میں کوئی منافع نہیں ہے، تو حوصلہ نہ ہاریں؛ اپنی محنت اور لگن پر بھروسہ رکھیں، اور وقت آنے پر منافع ملے گا۔ تاجروں کے اکاؤنٹس پر صارفین کے ساتھ جھگڑے ہوسکتے ہیں۔ اختتام ہفتہ بہترین دوستوں کے ساتھ وقت گزارنے کا موقع فراہم کرتا ہے، اور آپ ان سے ملنے کے بعد باہر جانے کا منصوبہ بنا سکتے ہیں۔ دن معمول کے مطابق رہے گا، لیکن آپ جو چاہتے ہیں اسے حاصل کرنے کے امکانات دوپہر کے بعد بڑھ جائیں گے۔ گھر والوں سے بات کرتے وقت صبر کریں اور حدود میں رہیں۔ آپ کی رائے کی قدر کی جائے گی۔ ازدواجی زندگی کو بہتر بنانے کی کوششوں کے نتائج نظر آنے لگیں گے۔ صحت کے لحاظ سے، انفیکشن آپ کی حالت کو خراب کر سکتا ہے.

(Cancer )برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

چاند 9ویں گھر میں ہوگا، اچھے کاموں کے ذریعے خوش قسمتی لائے گا۔ الیکٹرانک میڈیا میں لوگوں کو ملازمت کے بہتر مواقع مل سکتے ہیں، اس لیے تلاش کرتے رہیں۔ ملازمت کرنے والے افراد کے لیے، یہ ایک اہم دن ہے کہ وہ اپنی بات چیت کی مہارت کو مکمل طور پر استعمال کریں۔ قرضوں کے حصول کے لیے کاروبار کرنے والوں کو سازگار مواقع ملیں گے، لہٰذا انہیں ہاتھ سے جانے نہ دیں۔ تاجروں کو منصوبہ بندی کرنی چاہیے کہ کس طرح نمایاں منافع کمایا جائے۔ کھلاڑیوں کو توانائی بخش محسوس کرنے کے لیے متوازن روٹین اور خوراک برقرار رکھنی چاہیے۔ کوئی بھی بڑا فیصلہ کرنے سے پہلے اپنے والد سے مشورہ کریں کیونکہ ان کے مشورے سے بہت سے مسائل حل ہو سکتے ہیں۔ ویک اینڈ کے دوران، خریداری کرتے وقت ضروری اشیاء کا انتخاب کریں تاکہ اخراجات کو متوازن رکھا جائے اور بچت متاثر نہ ہو۔ آپ کو اپنے آپ کو ثابت کرنے کا بہترین موقع ملے گا، اس لیے اس سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائیں۔ صحت کے لحاظ سے، غصہ اور تناؤ تھکاوٹ کا سبب بن سکتا ہے، لہذا ان سے بچنے کی کوشش کریں۔

(Leo )برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

چاند 8ویں گھر میں ہوگا، سسرال والوں کے ساتھ جھگڑے کا امکان ہے۔ کاموں کی مکمل فہرست بنائیں اور انہیں وقت پر مکمل کریں۔ ملازمت کرنے والے افراد تکبر سے گریز کریں کیونکہ یہ ترقی میں رکاوٹ بن سکتا ہے۔ اپنے طرز عمل میں عاجزی کو برقرار رکھیں۔ منفی حالات میں لاپرواہی اہم کاروباری نقصانات کا باعث بن سکتی ہے، لہذا تمام کاروباری معاملات کو احتیاط کے ساتھ سنبھالیں۔ کاروباری حضرات جرمانے سے بچنے اور پیسے اور وقت دونوں کی بچت کے لیے حکومت سے متعلقہ کام بروقت مکمل کریں۔ مسابقتی طلبا سخت محنت سے بہتر نتائج دیکھیں گے، انہیں کیریئر کا صحیح راستہ منتخب کرنے میں مدد ملے گی۔ دوسروں کے جھگڑوں میں الجھنے سے گریز کریں؛ منفی حالات آپ کو غیر ضروری طور پر پھنس سکتے ہیں۔ آپ خاندان کے ساتھ مذہبی تقریب کا اہتمام کر سکتے ہیں اور زیادہ سے زیادہ لوگوں کو شامل کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ آپ کے بچے کی صحت کے بارے میں خدشات پیدا ہو سکتے ہیں۔ مناسب علاج اور ڈاکٹر کے مشورے پر سختی سے عمل کرنے سے آرام آئے گا۔ سیاستدانوں کو کسی کام کے حوالے سے اپنی پارٹی کے دباؤ کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ چوٹوں سے بچنے کے لیے گاڑی چلاتے وقت محتاط رہیں۔

(Virgo )برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

چاند 7ویں گھر میں ہوگا جس کی وجہ سے آپ کی شریک حیات کے ساتھ جھگڑا ہوسکتا ہے۔ دفتری کاموں میں سستی سے پرہیز کریں، کیونکہ یہ ڈیڈ لائن کی کمی یا نقصان کا باعث بن سکتا ہے۔ ملازم افراد کو دفتری نظم و ضبط کی پیروی کرنی چاہیے اور بزرگوں اور ساتھی کارکنوں کے ساتھ نرم رویہ رکھنا چاہیے۔تاجروں کے لیے ممکنہ مالی فوائد کے ساتھ ہر کام میں کامیابی ملے گی۔ جن لوگوں نے نیا کاروبار شروع کیا ہے انہیں پروموشنز پر خرچ کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے، اس لیے اشتہارات کے لیے تھوڑی سی رقم مختص کرنا شروع کر دیں۔ طلباء کو مطالعہ اور تفریح ​​میں توازن رکھنا چاہیے۔ زندگی کے ہر پہلو سے لطف اندوز ہوں۔ غیر ضروری شکوک و شبہات کو خاندانی تعلقات کو نقصان نہ پہنچنے دیں۔ وہ بریکنگ پوائنٹس کی قیادت کر سکتے ہیں. محبت کرنے والوں کو چاہیے کہ وہ معمولی باتوں کو حد سے زیادہ اڑا دینے سے گریز کریں اور اپنے تعلقات کو مضبوط کرنے کی کوشش کریں۔ پٹھوں میں درد صحت کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔

(Libra )برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

چاند چھٹے گھر میں ہوگا، جسمانی تناؤ کو دور کرتا ہے۔ ملازمت میں ترقی کے قوی امکانات ہیں۔ محنت اور لگن کے ساتھ کام جاری رکھیں۔ اگر آپ شراکت داری کے کاروبار میں سرمایہ کاری بڑھانے کا منصوبہ بنا رہے ہیں، تو آپ 12:15 PM سے 1:30 PM اور 2:30 PM سے 3:30 PM کے درمیان ایسا کر سکتے ہیں۔ اپنے کاروباری پارٹنر کے ساتھ بات چیت کرنے کا مشورہ ہے۔ کھلاڑیوں کو مشکل حالات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، لیکن انہیں صبر اور توجہ برقرار رکھنی چاہیے۔ گھر میں، تجربہ اور علم حاصل کرنے کے لیے اپنا زیادہ تر وقت اپنے والد کے ساتھ گزاریں۔ کسی بھی اہم خاندانی مسئلے کے لیے، آپ کے والد کا مشورہ فائدہ مند ہو گا۔ اس کی تجاویز کو سنیں اور ان پر عمل کریں۔ طلباء کو چاہیے کہ وہ اپنے امتحانات میں 100% کوشش کریں جس کے مثبت نتائج برآمد ہوں گے۔ اپنی صلاحیتوں کے اظہار کے لیے آپ کے لیے وقت سازگار ہے، اس لیے محنت کرتے رہیں۔ صحت کے لحاظ سے، پرانی بیماریاں آپ کو پریشان کر سکتی ہیں، اس لیے علاج اور احتیاطی تدابیر کو نظر انداز نہ کریں۔

(Scorpio )برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

چاند پانچویں گھر میں ہوگا، طلباء کی پڑھائی میں اضافہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر، آپ کی کارکردگی آپ کے اعتماد اور صلاحیتوں کو بڑھا دے گی۔ ملازمت پیشہ افراد کو اپنے سرکاری کام میں رکاوٹوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے جس سے کچھ پریشانی ہو سکتی ہے۔ تاجروں کے لیے نئے سودے مل سکتے ہیں۔ ایک اہم معاہدے کو حتمی شکل دی جا سکتی ہے، اور یہ سرمایہ کاری کی منصوبہ بندی کے لیے ایک مناسب وقت ہے۔ منفی خیالات آپ کو اپنی طرف متوجہ کر سکتے ہیں؛ کسی کو نقصان پہنچانے سے گریز کریں۔ گھر میں بچوں کو ایسے کھیل کھیلنے کی ترغیب دیں جو ان کی جسمانی اور ذہنی صلاحیتوں کو فروغ دیں۔ سیاست دانوں کو اپنے کام دوپہر 12:15 سے دوپہر 1:30 اور دوپہر 2:30 سے ​​3:30 کے درمیان انجام دینے چاہئیں۔ اگر آپ گھر میں قیمتی اشیاء کی حفاظت کے ذمہ دار ہیں تو چوکس رہیں کیونکہ نقصان کا خطرہ ہے۔ صحت نارمل رہے گی، اس لیے پریشان ہونے کی ضرورت نہیں۔

(Sagittarius )برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

چاند چوتھے گھر میں ہوگا، جو آپ کو اپنی ماں کی صحت کا خیال رکھنے کی یاد دلائے گا۔ ہفتے کے آخر میں، آپ کو گھر سے کام کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس وقت کو مثبت انداز میں دیکھیں اور اپنے کاموں کو مکمل کریں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو کام کی جگہ پر سنی سنائی باتوں پر بھروسہ کرنے سے گریز کرنا چاہیے، کیونکہ حسد کرنے والے ساتھی آپ کو مشتعل کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ معاشی نقصان سے بچنے کے لیے کاروباری حضرات مالی لین دین میں محتاط رہیں۔ اپنے کاروبار میں ملازمین کے کام کو تسلیم کرکے ان کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کریں۔ آپ کی حوصلہ افزائی ان کے لیے کامیابی کے نئے دروازے کھولے گی، اس لیے ان کا ساتھ دیتے رہیں۔ خاندان کے اندر احترام کا مظاہرہ کریں اور ہر ایک کی عزت بڑھانے کے لیے شائستہ برتاؤ رکھیں۔ خراب صحت کی وجہ سے معمول میں خلل پڑ سکتا ہے۔ اپنے بچوں کی تعلیم کے حوالے سے کوئی بھی فیصلہ کرنے سے پہلے اچھی طرح سوچیں، اور ان کی رائے پر بھی غور کریں۔

(Capricorn )برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

چاند تیسرے گھر میں ہوگا، آپ کو اپنے رشتہ داروں کی مدد کرنے کی ترغیب دے گا۔ ملازمت سے متعلقہ افراد کو اپنے کاموں کے بارے میں چوکس رہنے کی ضرورت ہے۔ سرکاری کام میں کسی قسم کی کوتاہی سے گریز کریں۔ مواصلات اور مارکیٹنگ کے کرداروں کے لیے دن سازگار رہے گا۔ الیکٹرانکس کے کاروبار کرنے والوں کو نمایاں منافع دیکھنے کو مل سکتا ہے۔ کاروبار میں مالی حالات بہتر ہوں گے، اس لیے محنت جاری رکھیں اور سازگار نتائج کے لیے صبر کریں۔ مسابقتی طلباء کو اپنے غصے پر قابو پانا چاہیے، کیونکہ اچانک غصہ تناؤ کا سبب بن سکتا ہے۔ ترقی کرنے کے لیے، اپنے شوق اور ہنر کو فروغ دینے کی کوشش کریں۔ جوڑوں کے درمیان پیار بڑھے گا، ممکنہ طور پر شادی کے خیالات کا باعث بنے گا۔ ازدواجی تنازعات کا سامنا کرنے والوں کو آج راحت ملے گی۔ آپ کے ساتھی کی کوششیں اس خلا کو پر کرنے میں مدد کریں گی۔ باقاعدہ ورزش اور یوگا کے ذریعے اپنی فٹنس کو برقرار رکھیں۔

(Aquarius )برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

چاند دوسرے گھر میں ہوگا، آپ کو اپنے رشتہ داروں کی مدد کرنے کی ترغیب دے گا۔ ملازمت سے متعلقہ افراد کو اپنے کاموں کے بارے میں چوکس رہنے کی ضرورت ہے۔ سرکاری کام میں کسی قسم کی کوتاہی سے گریز کریں۔ مواصلات اور مارکیٹنگ کے کرداروں کے لیے دن سازگار رہے گا۔ الیکٹرانکس کے کاروبار کرنے والوں کو نمایاں منافع دیکھنے کو مل سکتا ہے۔ کاروبار میں مالی حالات بہتر ہوں گے، اس لیے محنت جاری رکھیں اور سازگار نتائج کے لیے صبر کریں۔ مسابقتی طلباء کو اپنے غصے پر قابو پانا چاہیے، کیونکہ اچانک غصہ تناؤ کا سبب بن سکتا ہے۔ ترقی کرنے کے لیے، اپنے شوق اور ہنر کو فروغ دینے کی کوشش کریں۔ جوڑوں کے درمیان پیار بڑھے گا، ممکنہ طور پر شادی کے خیالات کا باعث بنے گا۔ ازدواجی تنازعات کا سامنا کرنے والوں کو آج راحت ملے گی۔ آپ کے ساتھی کی کوششیں اس خلا کو پر کرنے میں مدد کریں گی۔ باقاعدہ ورزش اور یوگا کے ذریعے اپنی فٹنس کو برقرار رکھیں۔

(Pisces )برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

چاند آپ کی نشانی میں ہوگا جو ذہنی بے چینی اور اضطراب کا باعث بنے گا۔ کام کی جگہ پر، دن بھر مثبت توانائی برقرار رکھیں اور اپنے اردگرد کو مثبت رکھنے کی کوشش کریں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو غصے کی بجائے خاموشی سے سرکاری مشکلات سے نمٹنا چاہیے۔ تاجروں کے کاموں کو ایک نئی رفتار ملے گی، تمام زیر التواء کاموں کو تیزی سے صاف کیا جائے گا۔ اگر آپ کا بزنس پارٹنر آپ کا لائف پارٹنر ہے تو آپ کاروباری ذمہ داریوں کو سنبھالنے کے لیے ان پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔ طلباء کو اپنی صحت کے بارے میں محتاط رہنا چاہیے کیونکہ خراب صحت ان کی پڑھائی میں رکاوٹ بن سکتی ہے۔ اپنے اہل خانہ کے ساتھ کسی مذہبی مقام پر جائیں اور اپنی استطاعت کے مطابق خیرات میں مشغول ہوں۔ صحت کے لحاظ سے، آپ کو ذہنی بے چینی کی وجہ سے کسی نامعلوم خوف کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ غیر شادی شدہ افراد کو شادی کی اچھی تجاویز ملیں گی، لیکن کسی بھی چیز میں جلدی کرنے سے گریز کریں۔ انٹرنیٹ اور سوشل نیٹ ورکنگ سائٹس کا استعمال صرف تفریح کے لیے نہیں بلکہ علم حاصل کرنے کے لیے بھی کریں۔

(Disclaimer)

اس مضمون کا مواد مکمل طور پر علم نجوم کی پیشگوئیوں پر مبنی ہے، اور اسے عمومی رہنمائی کے طور پر لیا جانا چاہیے۔ انفرادی تجربات مختلف ہو سکتے ہیں۔یہاں زیر بحث کسی بھی معلومات میں ذ ہنی الجھاؤکی صورت میں اس پر عمل کرنے سے پہلے کسی مستند ماہر سے مشورہ کرنے کی سختی سے سفارش کی جاتی ہے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News