اتوار,  23 جون 2024ء
لیفٹیننٹ جنرل نگار جوہر نے بنت حوا اچیومنٹ ایوارڈ 2024 حاصل کرلیا

 

پشاور – لیفٹیننٹ جنرل نگار جوہر کو تیسرا بنت حوا اچیومنٹ ایوارڈ 2024 سے نوازا گیا۔ انہیں یہ ایوارڈ خیبرپختونخوا کے دارالحکومت میں بنتِ حوا فورم (BHF) کی جانب سے باصلاحیت خواتین کی شاندار کامیابیوں کو تسلیم کرنے کے لیے منعقدہ تقریب میں دیا گیا۔

مجموعی طور پر 10 کیٹیگریز میں 35 ایوارڈز تقسیم کیے گئے، جو ان قابل ذکر افراد کی مختلف خدمات کو اجاگر کرتے ہیں۔

لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ شبینہ ایاز اور تبسم عدنان کو بھی دیا گیا۔ہیلتھ کیئر اینڈ سوشل ورک کیٹیگری میں ڈاکٹر طاہرہ نشتر، ڈاکٹر نازلی، حسینہ ظہور اور محترمہ مہوش علی خان کو باوقار ایوارڈز سے نوازا گیا۔

خواتین کو بااختیار بنانے اور انٹرپرینیورشپ کے زمرے میں قرۃ العین، فنگیس عظیم، سدرہ فاروقی اور صائمہ محبوب کو ان کی کاوشوں کے لیے تسلیم کیا گیا۔ سپورٹس کیٹیگری میں سلمیٰ مروت، ماہ نور علی، ہادی کمال اور حسنہ کی کامیابیوں پر جشن منایا گیا۔

صحافت اور فری لانسنگ کیٹیگری میں مینا شمس، نادیہ صبوحی، مسکان صافی، وگمہ فیروز اور خالدہ نیاز کو اعزاز سے نوازا گیا۔تعلیم اور ادب کے زمرے میں ڈاکٹر شاہدہ سردار، ملغلرا بختیار اور محترمہ بشریٰ احمد کو تسلیم کیا گیا۔

اس تقریب نے مختلف شعبوں میں خواتین کی نمایاں کامیابیوں اور شراکت کی نمائش کی، جس سے آنے والی نسلوں کو بہترین کارکردگی کے لیے جدوجہد کرنے کی ترغیب ملی۔

BHF کے سی ای او، عالم زیب نے نوجوان صلاحیتوں کو بااختیار بنانے اور شاندار اور جدت طرازی کی دیرپا میراث بنانے کے اپنے وژن کا اشتراک کیا۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News