منگل,  16 اپریل 2024ء
یوٹیوب صارفین کیلئے بڑی خبر ،نہایت دلچسپ فیچر متعارف

گوگل ویڈیو شیئرنگ سروس یوٹیوب کو بہتر بنانے کے لیے مسلسل کام کر رہا ہے۔ اب یوٹیوب میں ایک دلچسپ فیچر شامل کیا جا رہا ہے جو یقیناً صارفین کو پسند آئے گا۔

ملٹی ویو نامی یہ فیچر کچھ عرصے سے یوٹیوب ٹی وی ایپ کے لیے دستیاب ہے، لیکن اب اسے موبائل صارفین کے لیے متعارف کرایا جا رہا ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق یہ فیچر آئی او ایس اور آئی پیڈ ڈیوائسز کے لیے متعارف کرایا جا رہا ہے۔ اس فیچر کے ذریعے صارفین بیک وقت 4 یوٹیوب ویڈیوز دیکھ سکیں گے۔ یہ فیچر مستقبل قریب میں اینڈرائیڈ صارفین کے لیے بھی متعارف کرایا جائے گا۔ رپورٹ میں کہا گیا کہ فی الحال یہ فیچر کچھ اسپورٹس چینلز پر کام کرے گا لیکن آہستہ آہستہ اس کا دائرہ کار بڑھایا جائے گا۔

خیال رہے کہ اس سے قبل یوٹیوب میں ایک خاموش تبدیلی آئی تھی۔ اس تبدیلی کے بعد اب اگر آپ اپنے گوگل اکاؤنٹ میں سائن ان کیے بغیر یوٹیوب کھولتے ہیں تو ہوم پیج بالکل خالی نظر آئے گا۔

اس سے پہلے، اگر آپ اکاؤنٹ میں لاگ ان کیے بغیر بھی یوٹیوب کھولتے ہیں، تو ایسی بہت سی ویڈیوز تھیں جن کی تجویز صارف کی مقامی تاریخ کی بنیاد پر کی جاتی تھی۔

تاہم، اب اگر آپ ویب براؤزر سے لاگ آؤٹ کرتے ہیں، یا گوگل اکاؤنٹ لاگ ان کے بغیر کسی براؤزر پر یوٹیوب کھولتے ہیں یا انکوگنیٹو موڈ استعمال کرتے ہیں، تو ویڈیو شیئرنگ ویب سائٹ ایک خالی صفحہ دکھائے گی۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News