اتوار,  23 جون 2024ء
آج آپکا دن کیسا گزرنے والا ہے ؟ دیکھیں

(Aries )برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

چاند 11ویں گھر میں ہوگا، جو آپ کی آمدنی میں حکمت لائے گا،آپ کو شراکت داری کے کاروبار میں خاطر خواہ فوائد حاصل ہوں گے۔ کاروباری افراد کو چاہیے کہ وہ اپنے کھاتوں میں شفافیت کو برقرار رکھیں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ تمام لین دین دستاویزی ہوں۔ ملازمت کرنے والے افراد صبر اور مثبت نقطہ نظر کے ذریعے حالات کو کامیابی کے ساتھ اپنے فائدے کے مطابق ڈھال لیں گے۔ آپ کا باس کام کی جگہ پر آپ کی کارکردگی کی تعریف کرے گا۔ کام میں توازن رکھنا اور خاندان کے ساتھ وقت گزارنا آپ کی اولین ترجیح ہونی چاہیے۔ کچھ لوگ آپ کے کام کی تعریف کرتے ہوئے سماجی اور سیاسی طور پر آپ کے ساتھ شامل ہو سکتے ہیں۔ اپنی فطرت میں لچکدار بنیں؛ ہر چیز پر ضد کرنا اچھا نہیں ہے۔ آپ کے پیار اور جیون ساتھی کے ساتھ آپ کا رشتہ بہترین رہے گا۔ سرکاری سفر مالی طور پر فائدہ مند رہے گا۔ اپنی صحت کے حوالے سے ہوشیار رہیں۔

(Taurus )برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

چاند دسویں گھر میں ہوگا جس کی وجہ سے سیاست میں اختلاف ہوسکتا ہے۔ آپ کا قائدانہ معیار کاروبار میں نمایاں منافع لائے گا۔ انٹیریئر ڈیزائننگ اور کاروبار میں صارفین کی مانگ کو پورا کرنے کا دباؤ بڑھ سکتا ہے۔ دفتر میں آپ اپنے ساتھیوں کے ساتھ مثبت ماحول برقرار رکھنے میں کامیاب ہوں گے۔ کامیابی اور ناکامی کا انحصار آپ کی ذہنیت پر ہے: اگر آپ ہار قبول کرتے ہیں تو آپ ہار جاتے ہیں۔ اگر آپ جیتنے کا عزم کرتے ہیں تو آپ کامیاب ہوتے ہیں۔ بے روزگار افراد کو ملازمت کی تجاویز مل سکتی ہیں۔ آپ اپنے پیار یا شادی شدہ ساتھی کے ساتھ رات کے کھانے کے لیے باہر جانے کا منصوبہ بنا سکتے ہیں۔ آپ خاندانی مسائل کو آسانی سے نمٹائیں گے اور حل تلاش کریں گے۔ ذاتی اور پیشہ ورانہ سفر آپ کی آمدنی کے ذرائع کو بڑھا سکتا ہے۔ جو چیز آپ کو متاثر کرتی ہے اس پر توجہ دیں اور معمولی باتوں کو نظر انداز کریں۔ آپ صحت کے لحاظ سے بہتر محسوس کریں گے۔

(Gemini )برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

چاند 9ویں گھر میں ہوگا، مذہبی سرگرمیوں میں رکاوٹ پیدا ہوگی۔ آپ کو اپنے کاروبار میں تبدیلیاں کرنے کی ضرورت ہوگی، کیونکہ تبدیلی زندگی کا ایک حصہ ہے۔ کاروبار میں نئی کامیابیاں آپ کی منتظر ہیں، اس لیے اپنے کاموں پر پوری توجہ مرکوز رکھیں۔ کام کی جگہ پر اپنی سستی پر قابو پالیں اور تندہی سے کام کریں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑے گا کیونکہ کچھ حالات کامیابی کی راہ میں رکاوٹیں پیدا کر سکتے ہیں۔ حالات کچھ بھی ہوں، ہمیشہ اپنے اصولوں پر کاربند رہیں۔ طلباء اپنی بات چیت کی مہارت سے دل جیت لیں گے۔ خاندان میں آپ کے تعلقات اچھے رہیں گے۔ انتخابات کی وجہ سے سیاستدان خاندان کے ساتھ کم وقت گزار سکتے ہیں۔ صحت کے لحاظ سے دن آپ کے حق میں رہے گا۔ آپ خاندان اور دوستوں کے ساتھ مختصر سفر کا منصوبہ بنا سکتے ہیں۔

(Cancer )برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

چاند 8ویں گھر میں ہوگا، جس کی وجہ سے گھر میں ممکنہ بحث ہوگی۔ ٹھیکیدار کے کاروبار میں، دستاویزات میں تضادات اور قیمتوں کا حوالہ دینے کے نتیجے میں معاہدہ کھو سکتا ہے۔ کاروباری افراد کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ کوئی بھی سرمایہ کاری کرنے سے پہلے بجٹ پلان تیار کریں۔ کام کی جگہ پر گپ شپ آپ کو اپنے کاموں سے ہٹا سکتی ہے، جس سے انہیں وقت پر مکمل کرنا مشکل ہو جاتا ہے۔ ملازم بزرگوں کو آمرانہ رویہ اختیار کرنے سے گریز کرنا چاہیے۔ اگر خاندان کا کوئی فرد کوئی تکلیف دہ بات کہے تو اسے جلدی معاف کر دیں، جیسا کہ آپ خدا سے معافی مانگتے ہیں۔ آپ کے سماجی کاموں میں کچھ رکاوٹیں آ سکتی ہیں۔ آپ اپنی محبت اور شادی شدہ زندگی کے مسائل کو حل کرنے میں مصروف رہیں گے۔ جوڑوں کا درد آپ کو پریشان کر سکتا ہے۔ طلباء پراجیکٹس اور امتحانات کے بارے میں دباؤ محسوس کر سکتے ہیں۔

(Leo )برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

چاند 7ویں گھر میں ہوگا، ممکنہ طور پر میاں بیوی کے درمیان اختلافات پیدا ہوں گے۔ میڈیکل، فارمیسی اور جراحی کے کاروبار میں، کوئی بھی فیصلہ کرنے سے پہلے اچھی طرح تحقیق کریں۔ کام کی جگہ پر، ٹیم ورک آپ کو منصوبوں کو کامیابی سے مکمل کرنے میں مدد کرے گا۔ ٹیم میں کام کرنے سے کام کا بوجھ کم ہوتا ہے اور کامیابی کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ خاندانی فیصلے سب کی رضامندی سے ہونے چاہئیں۔ صحت کے لحاظ سے، آپ بلڈ پریشر اور تناؤ سے پریشان ہو سکتے ہیں۔ اپنے پیار اور جیون ساتھی کے ساتھ اپنے جذبات کا اشتراک آپ کو ہلکا محسوس کرے گا۔ سماجی اور سیاسی حلقوں میں اچھے تعلقات آپ کے پیروکاروں میں اضافہ کریں گے۔ کھلاڑیوں کو اپنی جسمانی شخصیت کی نشوونما پر توجہ دینی چاہیے۔

(Virgo )برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

چاند چھٹے گھر میں ہوگا، پرانی بیماریوں سے نجات دلائے گا۔ تعمیراتی اور کان کنی کے کاروبار میں ترقی کرے گا۔ کاروباری افراد کو اپنی ذمہ داریوں پر توجہ مرکوز رکھنی چاہیے، کیونکہ توجہ مرکوز رہنے سے بہترین نتائج برآمد ہوں گے۔ دفتر میں مسائل کو حل کرنے سے آپ کا تناؤ کم ہوگا اور آپ کو اپنے کام پر توجہ مرکوز کرنے میں مدد ملے گی۔ ملازمت کرنے والے افراد جنہوں نے ملازمتوں کے لیے درخواست دی ہے وہ بیک وقت دو جگہوں سے تقرری کے خطوط وصول کر سکتے ہیں۔ خاندان میں ایک بزرگ کے طور پر، آپ کو نئی ذمہ داریاں سونپی جا سکتی ہیں۔ فٹنس کی کلید مراقبہ ہے، اس لیے روزانہ کچھ وقت مراقبہ کے لیے وقف کریں۔ آپ کسی پروجیکٹ کے لیے سفر کا منصوبہ بنا سکتے ہیں۔ مواصلات کے طلباء کو نیوز چینل پر کام کرنے کا نادر موقع مل سکتا ہے۔ محبت اور ازدواجی زندگی میں آپ سے کئی دنوں کے بعد لمبی گفتگو ہو سکتی ہے۔

(Libra )برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

چاند 5 ویں گھر میں ہوگا، آپ کے بچوں سے خوشی لائے گا۔ پرانے معاہدوں کی وجہ سے، آپ کاروبار میں نئے سودوں اور منصوبوں کو محفوظ بنائیں گے، جس کے نتیجے میں آمدنی میں اضافہ ہوگا۔ کاروباری سودے تاجروں کے لیے فائدہ مند ثابت ہوں گے۔ کام کی جگہ پر، آپ ٹیم اسپرٹ کو برقرار رکھتے ہوئے آگے بڑھیں گے۔ اگرچہ ہر کھلاڑی انفرادی ہے، ایک ٹیم بھی بہترین کو شکست دے سکتی ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو نئے مواقع تلاش کرنے کے لیے اپنے ذہن کو متحرک رکھنا چاہیے، کیونکہ ان مواقع سے فائدہ اٹھانا کیرئیر کی ترقی کا باعث بنے گا۔ ایک طویل عرصے کے بعد، آپ اپنے خاندان کی صحبت سے لطف اندوز ہوں گے۔ آپ کا کام سماجی اور سیاسی سطحوں پر آپ کی شناخت کا تعین کرے گا۔ آپ کی تیز عقل اور مزاح لوگوں کو آپ کی طرف راغب کرے گا۔ طلباء، فنکاروں اور کھیلوں سے وابستہ افراد کا دن تفریح سے بھرپور ہوگا۔ محبت اور شادی شدہ زندگی میں رشتے گہرے ہوں گے۔ سفر کے دوران، آپ نئے آرڈرز محفوظ کر سکتے ہیں۔

(Scorpio )برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

چاند چوتھے گھر میں ہوگا، زمین اور جائیداد کے مسائل حل ہوں گے۔ کاروبار میں ناقص انتظامیہ نقصان کا باعث بن سکتی ہے۔ کام کی جگہ پر، آپ کو کام مکمل کرنے کے لیے دوسروں پر انحصار کرنا پڑ سکتا ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو کام کے دوران کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، اور تاخیر آپ کے باس کو پریشان کر سکتی ہے۔ آپ کو سینے میں درد کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آپ اپنے پیار اور جیون ساتھی سے متعلق کسی چیز سے پریشان رہیں گے۔ خاندان سے متعلق فیصلے کرتے وقت خودغرض ہونے سے بچیں؛ خاندان کے دیگر افراد کی خواہشات پر غور کریں، کیونکہ آپ کسی کی غیر موجودگی کو محسوس کر سکتے ہیں۔ ایم بی اے اور ایچ آر کے طلبہ کی سستی ان کا زوال ہوگا۔ سست لوگوں کا نہ کوئی حال ہوتا ہے نہ مستقبل۔ اپنے مقاصد پر توجہ مرکوز کریں اور اپنی کامیابی کے ذریعے ناقدین کو خاموش کریں۔ سفر کے دوران اپنے سامان اور صحت کا خیال رکھیں۔

(Sagittarius )برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

چاند تیسرے گھر میں ہوگا، اس لیے اپنے چھوٹے بھائی کی صحبت پر نظر رکھیں۔آپ کو ہوٹل، موٹل، ریستوراں، ایونٹ مینجمنٹ، میٹھے اور بیکری کے کاروبار میں بڑا آرڈر مل سکتا ہے۔ موجودہ حالات کے پیش نظر کپڑے کے تاجروں کے پاس نمایاں منافع کمانے کے قوی امکانات ہیں۔ کام کی جگہ پر محنت کرنے اور اضافی کوششیں کرنے کا یہ صحیح وقت ہے، جو آپ کے مستقبل کے لیے فائدہ مند ثابت ہوگا۔ آپ کو محبت اور شادی شدہ زندگی میں سرپرائز مل سکتا ہے۔ بچوں کے لیے پکنک کا منصوبہ بنائیں، یا اگر یہ ممکن نہ ہو، تو ان کی تفریح کے لیے گھر پر سرگرمیاں ترتیب دیں۔ اپنی صحت کے لیے یوگا پر توجہ دیں۔ بزرگوں کی نصیحت کو ہلکا نہ لیں۔ ان کا مشورہ تجربہ اور آپ کی بھلائی پر مبنی ہے، اس لیے ان کی رہنمائی پر عمل کریں۔ آپ کی مثبت سوچ آپ کو آپ کے خاندان کے لیے پسند کرے گی۔ طلباء آن لائن گیمنگ پر اپنا وقت ضائع کر سکتے ہیں۔ کاروبار سے متعلق سفر ضروری ہو سکتا ہے۔

(Capricorn )برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

چاند دوسرے گھر میں ہوگا، آپ کو اخلاقی اقدار سے نوازے گا۔ شراکت داری کے کاروبار میں، حالات آہستہ آہستہ آپ کے حق میں بدل جائیں گے، آپ کے اعتماد میں اضافہ ہوگا۔ دفتر میں، آپ کے کام کی کارکردگی کی بنیاد پر آپ کو نئی ذمہ داریاں دی جا سکتی ہیں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو مخالف جنس کا احترام کرنا چاہیے اور ضرورت پڑنے پر مدد کی پیشکش کرنی چاہیے۔ سماجی اور سیاسی سرگرمیوں میں سفر شامل ہو سکتا ہے۔ صحت کے لحاظ سے ستارے آپ کے حق میں ہیں۔ آپ فیملی ڈنر کی منصوبہ بندی کر سکتے ہیں۔ محبت اور شادی شدہ زندگی میں، آپ کو تناؤ، تناؤ اور افسردگی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ “فکر کو اپنے دشمنوں کی فہرست میں سب سے اوپر رکھیں۔” کھلاڑیوں کے لیے دن مثبت رہے گا، اور آپ اس سے بھرپور فائدہ اٹھانے میں کامیاب ہوں گے۔

(Aquarius )برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

چاند آپ کی نشانی میں ہوگا، آپ کی حکمت اور جوش میں اضافہ ہوگا۔ اگر آپ میڈیکل اور فارمیسی کے کاروبار میں نئی ​​کمپنی لینے کا ارادہ رکھتے ہیں، تو اسے صبح 7:00-8:00 AM یا 5:00-6:00 PM کے درمیان کریں۔ کاروباری شراکت داروں کو کاروبار سے متعلق کوئی بھی فیصلہ کرنے سے پہلے ایک میٹنگ کرنی چاہیے۔ آپ کام کی جگہ پر اپنی اسائنمنٹس کو وقت پر مکمل کریں گے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو اپنے باس کی اچھی کتابوں میں رہنے کا مقصد رکھنا چاہیے، چاہے اس کے لیے اضافی محنت کی ضرورت ہو۔ سماجی سطح پر سیاسی پوسٹوں سے دوری برقرار رکھنا بہتر ہے۔ میٹھے الفاظ محبت اور ازدواجی زندگی میں تلخی کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔ “اس طرح بولیں کہ آپ اپنا غصہ کھو بیٹھیں اور دوسروں کو پرسکون اور ٹھنڈا محسوس کریں۔” آپ کا خاندان مالی مدد فراہم کر سکتا ہے۔ صحت کے لحاظ سے، آپ کو کچھ مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آپ کسی خاص کے ساتھ سفر کا منصوبہ بنا سکتے ہیں۔ طلباء، فنکاروں اور کھیل سے وابستہ افراد کے لیے دن معمول کے مطابق رہے گا۔

(Pisces )برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

چاند 12ویں گھر میں ہوگا جس سے قانونی مسائل پیدا ہوں گے۔ شراکت داری کے کاروبار میں کوئی رشتہ دار آپ کو دھوکہ دے سکتا ہے۔ کاروباری افراد کو ذاتی فائدے کے لیے دوسروں کو نقصان پہنچانے سے گریز کرنا چاہیے، کیونکہ دوسروں کے ساتھ برا کرنے سے آپ کو کبھی فائدہ نہیں ہوگا۔ کام کی جگہ پر کام کا بوجھ بڑھنے سے آپ کی صحت متاثر ہوگی۔ ملازم افراد چھٹی لینے کا ارادہ کر سکتے ہیں، لیکن باس سے منظوری لینا مشکل ہو سکتا ہے۔ آپ سرکاری سفر کا منصوبہ بنا سکتے ہیں لیکن سفر میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ خاندان کی صحت کے بارے میں کسی بھی غفلت کے سنگین نتائج ہوسکتے ہیں. غفلت ہمیشہ پشیمانی کا باعث بنتی ہے۔ اپنے پیار اور جیون ساتھی سے بات کرتے وقت اپنے الفاظ پر قابو رکھیں۔ انتخابات کی وجہ سے سوشل میڈیا پر کسی سیاستدان کی ایک پرانی پوسٹ اچانک تنازعہ کا باعث بن سکتی ہے، لہٰذا ہوشیار رہیں۔ ناراض طبیعت محبت کے رشتوں میں دوری پیدا کر سکتی ہے، اس لیے اپنے غصے پر قابو رکھیں۔ آپ کو اپنے روزمرہ کے کاموں کو مکمل کرنے کے لیے سخت محنت کرنی پڑے گی۔ طلباء کو تحریکی کتابوں اور مواصلاتی مہارتوں پر زیادہ توجہ دینی چاہیے۔

(Disclaimer)

اس مضمون کا مواد مکمل طور پر علم نجوم کی پیشگوئیوں پر مبنی ہے، اور اسے عمومی رہنمائی کے طور پر لیا جانا چاہیے۔ انفرادی تجربات مختلف ہو سکتے ہیں۔یہاں زیر بحث کسی بھی معلومات میں ذ ہنی الجھاؤکی صورت میں اس پر عمل کرنے سے پہلے کسی مستند ماہر سے مشورہ کرنے کی سختی سے سفارش کی جاتی ہے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News