منگل,  21 مئی 2024ء
آج آپ کا دن کیساگزرنے والا ہے ؟ جانیں

 

(Aries )برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

چاند چوتھے گھر میں ہوگا جس کی وجہ سے ماؤں کے لیے کچھ پریشانیاں ہوسکتی ہیں۔ دفتر میں چیلنجز بڑھ سکتے ہیں اور عملے کی کمی کی وجہ سے آپ کو اضافی ذمہ داریاں اٹھانی پڑ سکتی ہیں۔ ملازمت کرنے والے افراد مناسب فوائد کی کمی کی وجہ سے مایوسی محسوس کر سکتے ہیں، لیکن انہیں دباؤ میں لائے بغیر مستقبل کے لیے منصوبہ بندی کرنی چاہیے۔ کاروبار میں زبردست فیصلے کرنا پشیمانی کا باعث بن سکتا ہے، اس لیے بہتر ہے کہ فیصلوں پر گھر کے بزرگوں سے بات کریں۔ نئی کاروباری تجاویز سامنے آسکتی ہیں، لیکن ان میں جلدی کرنے سے گریز کرنا ضروری ہے۔ طلباء کے لیے دن نسبتاً عام رہے گا، اور انہیں دوستوں کے ساتھ وقت گزارنے کا موقع مل سکتا ہے۔ بچوں کی سرگرمیوں پر نظر رکھنا ضروری ہے، ورنہ وہ بری صحبت میں پڑ سکتے ہیں۔ اصول و ضوابط کے ساتھ نئی نسل کو نہ تو اپنے اصولوں پر سمجھوتہ کرنے دینا چاہیے اور نہ ہی گھر کے نظم و ضبط کو درہم برہم ہونے دینا چاہیے۔ صحت کو برقرار رکھنے کے لیے ادویات کے ساتھ ذہنی تناؤ پر بھی توجہ دیں۔

(Taurus )برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

چاند تیسرے گھر میں ہوگا جس سے ہمت بڑھے گی۔ بینکنگ سیکٹر میں کام کرنے والوں کے لیے پروموشنز اور ٹرانسفرز کا امکان ہے، اس لیے نئے ماحول سے ہم آہنگ ہونے کے لیے تیار رہیں۔ یہ دن ملازمت پیشہ افراد کے لیے سیکھنے اور سکھانے کا ہے۔ اپنے آپ کو اپ ڈیٹ کرتے رہیں اور جو علم آپ نے حاصل کیا ہے اسے دوسروں کے ساتھ بانٹنے کی کوشش کریں۔ تاجروں کو منافع حاصل ہوگا۔ ان کی تعداد بڑھانے کے لیے صارفین کی اطمینان کو بہتر بنانے پر توجہ دیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ کوئی بھی گاہک دکان سے خالی ہاتھ نہ نکلے۔ کھلاڑیوں کو چاہیے کہ وہ اپنے اہداف کے حصول کے لیے اپنی صلاحیتوں کا زیادہ سے زیادہ مظاہرہ کریں۔ خاندانی تعلقات کو کمزور نہ ہونے دیں۔ ان کے ساتھ زیادہ سے زیادہ وقت گزارنے کی کوشش کریں اور اچھی بات چیت کو برقرار رکھیں۔ پیشاب کی انفیکشن تکلیف کا باعث بن سکتی ہے، جس کے نتیجے میں پیٹ کے نچلے حصے میں درد ہوتا ہے۔

(Gemini )برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

چاند دوسرے گھر میں ہوگا، مالی فائدہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر دانشورانہ مہارت کے ساتھ کیا گیا کام کامیاب رہے گا، اور ساتھی، بزرگ اور باس آپ کے کام کی تعریف کریں گے۔ مشکل کاموں میں بھی ملازمت پیشہ افراد کو کامیابی ملے گی کیونکہ قسمت ان کی کوششوں کے ساتھ ساتھ ان کا ساتھ دے گی۔ کاروباری حضرات مالی لین دین میں محتاط رہیں تاکہ نقصان سے بچا جا سکے۔ تاہم، وہ پرانی سرمایہ کاری کی واپسی سے خوش ہوں گے۔ کاروبار میں پچھلے تعلقات اب منافع بخش ثابت ہو سکتے ہیں، اس لیے انہیں ہمیشہ تازہ رکھیں۔ حالات کے مطابق طلباء کو اپنے آپ کو آواز میں رکھنا چاہیے۔ بصورت دیگر، ان کی محفوظ فطرت انہیں روک سکتی ہے۔ اگر کسی خاص معاملے پر خاندانی بحث ہو تو سب کے سامنے توازن برقرار رکھیں۔ نئی نسل کو اپنی صلاحیتوں کو نکھارنا ہو گا۔ ان کاموں کو ترجیح دیں جو ان کی صلاحیتوں کو سامنے لاتے ہیں۔ ہو سکتا ہے آج صحت آپ کے حق میں نہ ہو۔

(Cancer )برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

چاند آپ کی نشانی میں ہوگا، جس سے ذہنی ترقی ہوگی۔ کام کی جگہ پر ساتھی کارکنوں کے ساتھ تعاون ہوگا، اور وہ آپ کے کام کی تعریف کریں گے۔ اگر کوئی بے روزگار شخص نئی ملازمت کے لیے کوشاں ہے تو علم کو بڑھانے پر توجہ دیں کیونکہ آپ کی مہارت کی بنیاد پر نئی نوکری آئے گی۔ تاجروں کا وقت اچھا گزرے گا۔ انہیں ایک بڑا آرڈر مل سکتا ہے جس کے نتیجے میں اہم منافع ہوتا ہے۔ کاروبار میں اتار چڑھاؤ آئے گا، لیکن اچھے نتائج کے حصول کے لیے محنت سے پیچھے نہ ہٹیں۔ سرکاری ملازمت کے خواہشمند مسابقتی طلبا کو پیشہ ورانہ طور پر پڑھنا چاہیے۔ سب کے تعاون سے گھر میں پرامن ماحول قائم ہوگا۔ فیملی کے ساتھ تفریحی سرگرمیوں کے لیے فارغ وقت کا استعمال کریں، خاص طور پر بچوں کے ساتھ زیادہ بات چیت کریں۔ نئی نسل کو بہت زیادہ ذمہ داریاں اٹھانے سے بچنے کے لیے کم زیادہ متحرک ہونے کی ضرورت ہے۔ بدلتے موسم کی وجہ سے جوڑوں کے درد یا ہڈیوں سے متعلق بیماریاں دن بھر تکلیف کا باعث بنتی ہیں۔ اپنے ساتھی کی رائے کا احترام کریں اور ایک دوسرے کی حمایت جاری رکھیں؛ یہ آپ کے تعلقات کو ذہنی اور جذباتی طور پر مضبوط کرے گا۔

(Leo )برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

چاند 12ویں گھر میں ہوگا، جو ممکنہ طور پر نئے غیر ملکی رابطوں کے ذریعے نقصان کا باعث بنے گا۔ کام کی جگہ پر کام میں آگے رہنے کی طرف مثبت رویہ ترقی کی راہ ہموار کرے گا۔ ملازمت کرنے والے افراد کو گپ شپ کرنے والوں سے فاصلہ برقرار رکھتے ہوئے اپنے کام کو اپ ڈیٹ رکھنا چاہیے۔ کاروباری افراد کو اتار چڑھاؤ کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، جس سے صورتحال مشکل ہو سکتی ہے۔ ان اتار چڑھاو سے نمٹنے کے لیے منصوبہ بندی میں کچھ تبدیلیاں ضروری ہو سکتی ہیں۔ نئی نسل کو اپنی پسندیدہ سرگرمیوں پر توجہ دینی چاہیے، جو ان کے کیریئر کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہیں۔ زندگی کے ساتھیوں کے ساتھ تناؤ خاندانی زندگی میں عدم اطمینان کا باعث بن سکتا ہے۔ مسابقتی امتحانات کی تیاری کرنے والے طلبہ کو اپنے عمومی علم کو مضبوط کرنا چاہیے۔ سسرال والوں کے ساتھ جھگڑوں سے بچنے کے لیے خواتین کو اپنے رویے پر کنٹرول رکھنے کی ضرورت ہے۔ صحت کو برقرار رکھنے کے لیے باقاعدہ جسمانی سرگرمی ضروری ہے۔

(Virgo )برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

چاند 11ویں گھر میں ہوگا، آمدنی میں اضافے کی کوششیں حوصلہ افزا ہوں گی۔ کام کی جگہ پر ساتھی کارکنوں کے ساتھ بحث منفی ماحول پیدا کر سکتی ہے۔ ملازمت سے وابستہ افراد جو کیریئر سے متعلق چیلنجوں کا سامنا کر رہے ہیں وہ حل تلاش کریں گے۔ تاجروں کے لیے سازگار وقت لائے گا، جو ممکنہ طور پر اہم آرڈرز کا باعث بنے گا۔ اگرچہ کاروبار میں اتار چڑھاو آئے گا، لیکن اچھے نتائج حاصل کرنے کے لیے سخت محنت سے باز نہ آئیں۔ سرکاری ملازمتوں کے خواہشمند مسابقتی طلباء کو پیشہ ورانہ تعلیم حاصل کرنی چاہیے۔ سب کے ساتھ تعاون سے گھر میں پرامن ماحول برقرار رہے گا۔ خاندانی وقت، خاص طور پر بچوں کے ساتھ، لطف اندوز ہونا چاہیے۔ نئی نسل کو اپنی سرگرمیوں میں توازن پیدا کرنے کی ضرورت ہے، کیونکہ ان پر ذمہ داریوں کا بوجھ ہو سکتا ہے۔ موسم کی تبدیلیاں گٹھیا یا ہڈیوں سے متعلق مسائل کو خراب کر سکتی ہیں، جس سے تکلیف ہوتی ہے۔ ایک دوسرے کی رائے کا احترام کریں اور تعلقات کو مضبوط بنانے اور ذہنی تندرستی کے لیے ایک دوسرے کا ساتھ دیں۔

(Libra )برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

چاند 10ویں گھر میں ہوگا جو سیاسی پیشرفت کا اشارہ دے گا۔ کام کی جگہ پر کام کرنے میں آپ کی ذہانت اور ہمت کی ہر جگہ تعریف کی جائے گی، اور آپ سب کے لیے رول ماڈل بن جائیں گے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو کام کے معیار کو بہتر بنانے پر توجہ دینی چاہیے۔ کاروباری افراد کو شہر سے باہر سفر کرنا پڑ سکتا ہے، اپنا دن کام سے متعلق سرگرمیوں میں گزارنا پڑتا ہے۔ دن کے اختتام تک متوقع آمدنی کے ساتھ ایک منافع بخش دن کی پیشین گوئی کی گئی ہے۔ طلباء کو چاہیے کہ وہ صاف ذہن رکھنے کی کوشش کریں اور غیر ضروری پریشانیوں سے گریز کریں۔ اپنے بچے کی کمپنی اور ان کی سرگرمیوں پر توجہ دیں۔ خاندان کے بزرگ گھر کے کاموں کے سلسلے میں رہنمائی اور برکت فراہم کریں گے۔ نئی نسل کو آرام کی طرف زیادہ مائل نہیں ہونا چاہیے بلکہ محنت پر توجہ دینی چاہیے۔ پہلے سے ہسپتال میں داخل افراد کو اپنی صحت پر خصوصی توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

(Scorpio )برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

چاند 9ویں گھر میں ہوگا، آپ کی سماجی زندگی میں اضافہ ہوگا۔ کام میں، حقائق کو سوچ سمجھ کر پیش کرنے میں محتاط رہیں، کیونکہ بہت زیادہ دو ٹوک ہونا تناؤ کا باعث بن سکتا ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو دور اندیشی اور سوچ کی وضاحت کے ساتھ کاموں تک پہنچنے کی ضرورت ہے۔ کاروباری افراد کو اپنے نیٹ ورک کو بڑھانے پر توجہ دینی چاہیے، کیونکہ ترقی اسی پر منحصر ہے۔ رویے میں سادگی برقرار رکھنے سے گاہکوں کو اپنی طرف متوجہ کیا جائے گا. نوجوان نسل کی گفتگو اور طرز عمل دوسروں کو متاثر کریں گے، ذاتی ترقی کی حوصلہ افزائی کریں گے۔ کھیل کے لوگ بھٹکنے کا لالچ محسوس کر سکتے ہیں، لیکن اس سے صرف وقت ضائع ہوگا۔ اس کے بجائے اپنے فیلڈ پر توجہ دیں۔ خاندانی زندگی پرامن رہے گی۔ اپنے گھر کی تزئین و آرائش یا دوبارہ ترتیب دینے پر غور کریں۔ مشترکہ خاندانوں میں رہنے والوں کو تعاون کا جذبہ پیدا کرنا چاہیے۔

(Sagittarius )برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

چاند 8ویں گھر میں ہوگا، ذاتی گاڑی سے سفر کرنے سے احتیاط کریں۔ کام میں بڑھتا ہوا دباؤ اور اضافی ذمہ داریاں نظر آ سکتی ہیں، جس سے کام کا بوجھ زیادہ ہو جاتا ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو جدوجہد کا سامنا کرنا پڑے گا، اپنے مقاصد کے حصول کے لیے سخت محنت کی ضرورت ہوگی۔ نیا کاروبار شروع کرنا سست ہو سکتا ہے، لیکن یہ عام بات ہے، اس لیے زیادہ پریشان نہ ہوں۔ غیر ضروری تناؤ سے بچنے کے لیے اپنے مالی معاملات کو سمجھداری سے سنبھالنے پر توجہ دیں۔ رشتہ داروں سے ملاقات پرانی یادیں تازہ کر سکتی ہے۔ نئی نسل کے افراد کو حالات کے مطابق ڈھالنے اور اپنے وقت کو سمجھداری سے سنبھالنے کی ضرورت ہے۔ درد شقیقہ کی تاریخ والے افراد کو اپنی حالت کو مزید خراب کرنے سے بچنے کے لیے چوکنا رہنا چاہیے۔

(Capricorn )برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

چاند 7ویں گھر میں ہوگا، ازدواجی بندھن مضبوط ہوگا۔ وقت پر کام مکمل کریں اور کام پر شکایت کرنے سے گریز کریں؛ ساتھیوں کے ساتھ تعاون ضروری ہے۔ ملازمت یافتہ افراد کو کاموں کو پورا کرنے کے لیے ساتھی کارکنوں کے ساتھ تعاون کرنا چاہیے۔ تاجروں کو لائسنس کی منسوخی سے بچنے کے لیے حکومتی ضوابط پر سختی سے عمل کرنا چاہیے۔ اگر آپ بزنس مین ہیں تو پرانے قرضوں کی ادائیگی کو ترجیح دیں؛ یہ ان کو حل کرنے کا وقت ہے. خاندانی جھگڑوں سے بچنے کے لیے اپنے غصے پر قابو رکھیں۔ ستارے نئی نسل کے حامی ہیں، اپنے خیالات اور اعمال کے لیے حمایت کی پیشکش کرتے ہیں۔ ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر غیر ضروری تناؤ اور ادویات لینے سے گریز کریں کیونکہ الرجی ہو سکتی ہے۔

(Aquarius )برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

چاند چھٹے گھر میں ہوگا جو پرانی بیماریوں سے نجات دلائے گا۔ ڈیٹا کے نقصان کو روکنے کے لیے کام پر اہم ڈیٹا کی حفاظت کے بارے میں محتاط رہیں۔ اپنی انتظامی صلاحیتوں کو بہتر بنائیں کیونکہ وہ ترقی کے لیے اہم ہیں۔ کاروباری افراد کو مالی لین دین میں چوکنا رہنا چاہیے اور دوپہر کے قریب نئے کاروباری منصوبوں پر غور کرنا چاہیے۔ طلباء اپنی ذہانت کو مؤثر طریقے سے استعمال کر کے کامیاب ہوں گے۔ خاندان کے سب سے بڑے فرد کی صحت پر توجہ دیں اور ان کی ضروریات کو پورا کریں۔ کام کرنے والی خواتین کو کم ہیموگلوبن کی علامات سے چوکنا رہنا چاہیے۔

(Pisces )برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

چاند 5ویں گھر میں ہوگا، جو غیر متوقع مالی فوائد کی نشاندہی کرتا ہے۔ اگر کام پر کسی ٹیم کی قیادت کر رہے ہیں تو بہترین کارکردگی کے لیے ان پر بھروسہ کریں اور ان کی حوصلہ افزائی کریں۔ کاروباری لوگ ماضی کے قرضے واپس لے سکتے ہیں، جس سے مالی حالات بہتر ہوں گے۔ پرانے دوستوں کے ساتھ رابطے میں رہیں اور خاندان کے ساتھ خیراتی سرگرمیوں میں مشغول رہیں۔ اپنے آپ پر کام کا زیادہ بوجھ ڈالنے سے گریز کریں، اور مصروف شیڈول کے درمیان اپنی صحت کا خیال رکھیں۔

(Disclaimer)

اس مضمون کا مواد مکمل طور پر علم نجوم کی پیشگوئیوں پر مبنی ہے، اور اسے عمومی رہنمائی کے طور پر لیا جانا چاہیے۔ انفرادی تجربات مختلف ہو سکتے ہیں۔یہاں زیر بحث کسی بھی معلومات میں ذہنی الجھاؤکی صورت میں اس پر عمل کرنے سے پہلے کسی مستند ماہر سے مشورہ کرنے کی سختی سے سفارش کی جاتی ہے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News