منگل,  23 جولائی 2024ء
آج آپ کا دن کیساگزرنے والا ہے ؟ جانیں

(Aries )برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

چاند 7ویں گھر میں ہوگا، جس کی وجہ سے آپ کے کاروباری پارٹنر کے ساتھ کاروبار میں توسیع کی منصوبہ بندی ہوگی۔ جو لوگ مارکیٹنگ سے وابستہ ہیں ان کے اچھے کلائنٹس حاصل کرنے کا امکان ہے، جس کے نتیجے میں اہم کامیابی حاصل ہوتی ہے۔ ملازمت کرنے والے افراد کو زیر التواء کام کو مکمل کرنے پر توجہ دینی چاہیے کیونکہ آپ کے بزرگ آپ کے کام کا تفصیل سے جائزہ لے سکتے ہیں۔ اپنے کاروبار کے حوالے سے ہوشیار رہیں کیونکہ کوئی آپ کے کاروباری معاملات میں دخل اندازی کرنے کی کوشش کر سکتا ہے۔ طلباء کو ایک پروجیکٹ میں حصہ لے کر اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے کا موقع ملے گا، جہاں وہ خود کو بہترین ثابت کر سکیں گے۔ والدین کو چاہیے کہ وہ اپنے بچوں کے رویے میں ہونے والی تبدیلیوں پر توجہ دیں اور بات چیت کے ذریعے انھیں ان کی اقدار سے آگاہ کرنے کی کوشش کریں۔ جوڑوں کے لیے، رشتوں میں جذباتی قربت بڑھے گی، جو تعلقات کو پہلے سے زیادہ مضبوط بنائے گی۔ صحت کے لحاظ سے بدلتے موسم کے مطابق اپنے روزمرہ کے معمولات میں تبدیلیاں لانا ضروری ہوں گی۔

(Taurus )برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

چاند چھٹے گھر میں ہوگا، آپ کو دشمنوں سے دشمنی سے نجات دلائے گا۔ کام کی جگہ پر، کاموں کی فہرست کے ساتھ شروع کرنا وقت کے بہتر انتظام کو یقینی بنائے گا۔ کاروباری حضرات صبر اور اعتماد کا دامن ہاتھ سے نہ چھوڑیں، ایمان کے ساتھ کام کریں، آپ ضرور کامیاب ہوں گے۔مسابقتی طلباء کے پاس اچھے نتائج حاصل کرنے کا زیادہ امکان ہے۔ آپ کو اپنی ماں کی صحت کے بارے میں خاص طور پر چوکنا رہنے کی ضرورت ہے۔ معمولی مسائل کے لیے بھی ڈاکٹر سے رجوع کریں اور اسی کے مطابق دوا دیں۔ خاندان میں بزرگوں کی عزت و تکریم کو برقرار رکھیں، کیونکہ ان کا پیار اور برکت آپ کے لیے خوشی اور خوشحالی کے دروازے کھول دے گی۔ ضرورت سے زیادہ غصہ آپ کی صحت کے لیے اچھا نہیں ہے کیونکہ یہ بلڈ پریشر اور دل سے متعلق مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اگر آپ گھر میں کسی بھی دیکھ بھال یا تزئین و آرائش کا منصوبہ بنا رہے ہیں تو، اشیاء کی مناسب جگہ کے لیے قواعد و ضوابط پر عمل کرنا یقینی بنائیں۔

(Gemini )برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

چاند پانچویں گھر میں ہوگا، جس کے نتیجے میں اچانک مالی فائدہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر، آپ کو کام کے دوران اپنے باس اور سینئرز سے رہنمائی ملے گی، جس سے آپ بہت کچھ سیکھ سکتے ہیں۔ ملازمت پیشہ افراد کے لیے ترقی کا قوی امکان ہے۔ کاروباری افراد کو لین دین میں محتاط رہنے کی ضرورت ہے کیونکہ رقم کے پھنس جانے کا خطرہ ہے۔ سرمایہ کاری کے لیے یہ ایک اچھا وقت ہے۔ جو لوگ کاروبار میں سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں وہ آگے بڑھ سکتے ہیں۔ اعلیٰ تعلیم کے خواہشمند طلباء کو جلد ہی اپنے تعلیمی اہداف حاصل کرنے میں کامیابی کے اعلیٰ امکانات ہیں۔ مہنگی اشیاء کی غیر ضروری خریداری سے گریز کریں؛ اگر یہ ضروری نہیں ہے، تو کچھ دن مزید انتظار کریں۔ خاندان کے افراد کے ساتھ اختلاف رائے میں کمی ہوگی، خاندانی ماحول زیادہ پرامن ہوگا۔ جگر کے مسائل میں مبتلا افراد کو تیل والی غذاؤں سے پرہیز کرنا چاہیے۔

(Cancer )برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

چاند چوتھے گھر میں ہوگا جس کی وجہ سے خاندانی سکون اور سہولیات میں کمی واقع ہوگی۔ کام کی جگہ پر، اپنی زندگی کو بہتر بنانے اور ٹیکنالوجی کا زیادہ سے زیادہ استعمال کرنے کے لیے اپنی مواصلات کی مہارت کو بہتر بنانے پر توجہ دیں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو اپنے باس کی ہدایات کو نظر انداز کرنے سے گریز کرنا چاہیے، ورنہ باس ناراض ہو سکتا ہے۔ کاروباری افراد کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ غیر ملکی مصنوعات کا کاروبار کرنے والوں کو معیار کے بارے میں محتاط رہنا چاہیے اور اس پر کسی قسم کے سمجھوتے سے گریز کرنا چاہیے۔ مطالعہ سے متعلق مسائل طلباء کے لیے پریشانی کا باعث بن سکتے ہیں۔ امتحانات کے قریب آتے ہی ذہنی تناؤ سے بچیں۔۔ “زندگی کے گہرے سمندر میں، کشیدگی سے بھری لہریں ہمیشہ ٹکراتی رہیں گی، بس اپنے ایمان کی کشتی کو چلاتے رہیں اور آپ دیکھیں گے کہ ہر تناؤ آپ کے خلاف ٹکراتا اور بکھرتا ہے۔” اپنے گھر کی صفائی ستھرائی اور سجاوٹ پر توجہ دیں کیونکہ یہ اس طرح کی سرگرمیوں کا صحیح وقت ہے۔ اپنے خاندان کے ساتھ مواصلاتی خلاء پیدا نہ ہونے دیں، کیونکہ یہ تنازعات کا باعث بن سکتا ہے۔تیزابیت کے مسائل سے بچنے کے لیے ہلکی اور آسانی سے ہضم ہونے والی غذا کھائیں۔

(Leo )برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

چاند تیسرے گھر میں ہوگا، آپ کی ہمت اور بہادری میں اضافہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر، اگر بزرگ آپ کو غلطیوں کو درست کرنے کا مشورہ دیتے ہیں، تو ان کی تجاویز کو نظر انداز نہ کریں اور انہیں فوری طور پر درست کریں۔ ملازمت پیشہ افراد کے لیے یہ ایک فائدہ مند صورت حال ہوگی، اور بہت سے نئے لوگ آپ کے علم اور رویے کی وجہ سے آپ سے رابطہ قائم کرنے کی کوشش کریں گے۔ اس بات کے امکانات ہیں کہ کاروباری افراد اپنے کاروبار سے متعلق زیر التواء کاموں کو مکمل کر لیں گے جس سے ان کے کاروبار میں تیزی آئے گی۔ کھلاڑیوں کو سخت محنت سے باز نہیں آنا چاہیے کیونکہ اس سے بہت سے اہم کاموں میں کامیابی ملے گی۔ “قسمت آپ کو اتنا ہی دے گی جتنا اس نے آپ کے لیے پلان کیا ہے، لیکن محنت سے آپ کو اتنا ہی ملے گا جتنا آپ چاہتے ہیں۔” اگر گھر والے آپ سے ناراض ہیں تو انہیں مطمئن کرنے کی کوشش کریں اور اگر ممکن ہو تو تحفہ پیش کریں۔ غلطیوں کو کم کرنے کے لیے اپنے کام میں چوکنا رہیں۔ مسابقتی امتحان کے طلبا کو صبح سویرے پڑھنا چاہیے، جس سے انھیں پڑھے گئے مضامین کو زیادہ دیر تک برقرار رکھنے میں مدد ملے گی۔

(Virgo )برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

چاند تیسرے گھر میں ہوگا، آپ کی ہمت اور بہادری میں اضافہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر، اگر بزرگ آپ کو غلطیوں کو درست کرنے کا مشورہ دیتے ہیں، تو ان کی تجاویز کو نظر انداز نہ کریں اور انہیں فوری طور پر درست کریں۔ ملازمت پیشہ افراد کے لیے یہ ایک فائدہ مند صورت حال ہوگی، اور بہت سے نئے لوگ آپ کے علم اور رویے کی وجہ سے آپ سے رابطہ قائم کرنے کی کوشش کریں گے۔ اس بات کے امکانات ہیں کہ کاروباری افراد اپنے کاروبار سے متعلق زیر التواء کاموں کو مکمل کر لیں گے جس سے ان کے کاروبار میں تیزی آئے گی۔ کھلاڑیوں کو سخت محنت سے باز نہیں آنا چاہیے کیونکہ اس سے بہت سے اہم کاموں میں کامیابی ملے گی۔ “قسمت آپ کو اتنا ہی دے گی جتنا اس نے آپ کے لیے پلان کیا ہے، لیکن محنت سے آپ کو اتنا ہی ملے گا جتنا آپ چاہتے ہیں۔” اگر گھر والے آپ سے ناراض ہیں تو انہیں مطمئن کرنے کی کوشش کریں اور اگر ممکن ہو تو تحفہ پیش کریں۔ غلطیوں کو کم کرنے کے لیے اپنے کام میں چوکنا رہیں۔ مسابقتی امتحان کے طلبا کو صبح سویرے پڑھنا چاہیے، جس سے انھیں پڑھے گئے مضامین کو زیادہ دیر تک برقرار رکھنے میں مدد ملے گی۔

(Libra )برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

چاند آپ کی نشانی میں ہوگا، آپ کی عزت نفس اور خود اعتمادی میں اضافہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر، آپ کے پیار بھرے رویے کی وجہ سے، آپ کے ساتھی کارکنان اور بزرگ آپ سے خوش ہوں گے۔ مستقبل میں بھی ان کے ساتھ اچھے تعلقات رکھنے کی کوشش کریں۔کنسلٹنسی کاروباری افراد کے لیے نئے کلائنٹس کی تعداد میں اضافے کی نشاندہی کرتی ہے، جو خوشی لائے گا، اگرچہ مکمل اطمینان نہیں ہے۔ آپ کو اپنے پیاروں کی رائے کی قدر کرنی چاہیے اور ان کے مشوروں پر عمل کرنا چاہیے، کیونکہ وہ جو کہتے ہیں وہ آپ کے فائدے کے لیے ہے۔ ازدواجی زندگی کو بہتر بنانے کے لیے کوششیں کی جائیں۔ اپنے جیون ساتھی کے ساتھ باہر جانے کا منصوبہ بنائیں۔ یہ کشیدہ تعلقات کو ٹھیک کرنے کا وقت ہے، لہذا قریبی تعلقات میں کسی بھی غلط فہمی کو اپنے پہل کے ساتھ دور کرنے کی کوشش کریں۔ مسابقتی امتحان کے طلبا کو اپنے مقاصد کے حصول کے لیے پیشہ ورانہ طور پر مطالعہ کرنے کی ضرورت ہوگی۔ یورینری انفیکشن کے مسائل میں مبتلا افراد کو اس دوران اپنا خاص خیال رکھنا چاہیے۔

(Scorpio )برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

چاند 12ویں گھر میں ہوگا، جو آپ کو قانونی پیچیدگیوں کے بارے میں جاننے کا اشارہ دے گا۔ کام کی جگہ پر، اپنے کاموں پر پوری توجہ مرکوز کریں اور انہیں جلد از جلد مکمل کرنے کی کوشش کریں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو جلدی کامیابی حاصل کرنے کے لیے جلدی میں غلط اہداف کا انتخاب کرنے سے گریز کرنا چاہیے، کیونکہ اس سے آپ کی شبیہ اور کیریئر دونوں کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ کاروباری افراد کو تشویشناک حالات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ صبر کرنا اور مشکلات پر قابو پانے کے طریقے تلاش کرنا بہت ضروری ہے۔ “صبر کڑوا ہے، لیکن اس کا پھل میٹھا ہے۔” کاروبار کے لیے وقت سازگار نہیں ہے، اس لیے سرمایہ کاری احتیاط سے کریں، کیونکہ منفی حالات نقصان کا باعث بن سکتے ہیں۔ نوجوان پریمیوں کے درمیان تنازعات کا امکان ہے؛ تنازعات کو پہلے سے ہینڈل کرنے کے لئے تیار رہیں. خاندان کی مالی حالت دیکھ کر آپ کا موڈ خراب ہو سکتا ہے۔ پریشان ہونے میں وقت ضائع کرنے کے بجائے حالات کو بہتر بنانے کی کوشش کریں۔ خواتین کو چاہیے کہ وہ گھریلو بجٹ پر گہری نظر رکھیں، کیونکہ بجٹ میں عدم توازن کے امکانات ہوتے ہیں۔ صحت کے مسائل کے بارے میں ہوشیار رہیں، کیونکہ معمولی بیماریاں ہوسکتی ہیں، اس لیے پیشگی احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔ جوڑے کو ایک دوسرے کے جذبات کا احترام کرنا چاہیے اور اپنے تعلقات کو مضبوط بنانے کے لیے ایک ساتھ وقت گزارنا چاہیے۔

(Sagittarius )برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

چاند 11ویں گھر میں ہوگا، آپ کے بڑے بھائی کی طرف سے خوشخبری لائے گا۔ کام کی جگہ پر، نامکمل کاموں کے بارے میں آپ کے باس کی جانب سے سخت تبصرے آپ کو پریشان کر سکتے ہیں۔ اسے دل پر لینے کی بجائے غلطیوں کو درست کرنے پر توجہ دیں۔ ملازمت کرنے والے افراد کو زندگی کے تمام پہلوؤں میں توازن برقرار رکھنا چاہیے، کیونکہ یہ آپ کی کامیابی کی کلید ہے۔پیسے کی اہمیت کو سب سے بڑھ کر ترجیح دینا اس وقت آپ کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ خاندانی ذمہ داریوں کو پورا کرنے پر توجہ دیں، کیوں کہ آپ ان کو پورا کرنے کا طریقہ جانتے ہیں۔ اہل خانہ کے ساتھ ممکنہ تنازعات سے محتاط رہیں۔ اگر آپ کا وزن مسلسل بڑھ رہا ہے، تو جم یا اسی طرح کی سرگرمی میں شامل ہونے پر غور کریں۔ انجینئرنگ کے طلباء کچھ مختلف کرنے کے خیالات کے ساتھ اپنی پڑھائی سے ہٹ سکتے ہیں۔

(Capricorn )برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

چاند 10ویں گھر میں ہوگا، آپ کو اپنی ملازمت کی اہمیت کو پہچاننے اور اس پر کام کرنے کی تاکید کرے گا۔ کام کی جگہ پر، آپ دوسروں کی مدد کر سکتے ہیں، لیکن محتاط رہیں کہ ان کے کام میں مداخلت نہ کریں۔ ملازمت یافتہ افراد کو قانونی مشیر کی مدد کی ضرورت ہو سکتی ہے۔ لاجسٹکس، ٹور، اور ٹرانسپورٹ کے کاروباری افراد کو اچھا منافع مل سکتا ہے۔ کاروباری افراد کے لیے یہ دن اچھا رہنے کی امید ہے۔ سوشل میڈیا پر وقت گزارنے والے نوجوانوں کو بھی اس کے ذریعے علم حاصل کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ اپنے بچوں کے رویے اور پڑھائی پر توجہ دیں، کیونکہ وہ بصورت دیگر بگڑ سکتے ہیں۔ دمہ میں مبتلا افراد کو خاص خیال رکھنے کی ضرورت ہے۔ جب بھی آپ باہر جائیں تو اپنی دوا ساتھ رکھیں۔ غیر ضروری معاملات آپ کے غصے کو بھڑکا سکتے ہیں، اس لیے پرسکون رہنے کی کوشش کریں۔ اپنے والد کے ساتھ رابطے کو برقرار رکھیں اور ان کی ضروریات کا خیال رکھیں، کیونکہ ان کی برکتیں اور خوشی آپ کے لیے ضروری ہے۔ خاندانی نقطہ نظر سے، دن معمول کے مطابق رہے گا، ہر ایک کے ساتھ خوشگوار لمحات گزارنے کا موقع فراہم کرے گا۔

(Aquarius )برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

چاند 9ویں گھر میں ہوگا، آپ کی سماجی پہچان میں اضافہ ہوگا۔ کام کی جگہ پر، آپ کو سینئرز، جونیئرز اور اپنے باس سے نئے کام سیکھنے کے مواقع ملیں گے۔ ملازم افراد کو سرکاری کام کی وجہ سے اکثر سفر کرنا پڑ سکتا ہے۔ آپ کو کاروبار کی توسیع کے لیے مزید کچھ دن انتظار کرنا چاہیے۔ آپ کا انتظار اور محنت رائیگاں نہیں جائے گی۔ کاروباری لوگ اپنا دن غیر ضروری کاموں میں ضائع کر سکتے ہیں، اس لیے ضروری ہے کہ کاموں کی فہرست پہلے سے تیار کر لیں۔ مسابقتی طلباء کو مطلوبہ نتائج حاصل کرنے کے لیے اگلے امتحان کے لیے مزید محنت کرنے کی ضرورت ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ وقت ضائع نہ کریں اور اپنے فارغ وقت میں زیر التواء کاموں کو مکمل کرنے کی کوشش کریں۔ اگر آپ گھر سے دور رہتے ہیں، تو کسی بھی خلاء سے بچنے کے لیے رابطے کو برقرار رکھیں، اور اگر خاندان کا کوئی فرد بیمار ہے، تو فون کالز کے ذریعے باقاعدگی سے ان کی جانچ کریں۔ بلڈ پریشر کے مریضوں کو صحت کی پیچیدگیوں سے بچنے کے لیے اپنے غصے پر قابو رکھنا چاہیے۔ “غصہ وہ ہوا ہے جو دماغ کے چراغ کو بجھا دیتی ہے۔”

(Pisces )برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

چاند آٹھویں گھر میں ہوگا، اس لیے اپنی گاڑی کے ساتھ سفر کرتے وقت محتاط رہیں۔ ورک اسپیس پر، آپ کو کاموں کو بہت درستگی کے ساتھ مکمل کرنا چاہیے، کیونکہ آپ کے کام کی دوبارہ جانچ پڑتال کی جا سکتی ہے۔ کاروباری حضرات کو کاروباری معاملات میں احتیاط کے ساتھ آگے بڑھنا چاہیے تاکہ مستقبل میں کسی قسم کی پریشانی نہ ہو۔ کھانے اور پھلوں کے کاروبار سے وابستہ افراد کو چیلنجز کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آپ ذہنی اور جسمانی طور پر متحرک رہیں گے، جس سے آپ نئے طریقے سے اور کم وقت میں کام مکمل کر سکیں گے۔ خاندان میں کوئی ایک خوشحال دور کا سامنا کر رہا ہے، اور انہیں آپ کے تعاون کی ضرورت ہوگی۔ غصے میں اپنے والد کی باتوں کا جواب دینے سے گریز کریں، کیونکہ آپ کے سخت الفاظ انہیں جذباتی طور پر نقصان پہنچا سکتے ہیں۔ اپنے روزمرہ کے معمولات کو باقاعدہ رکھیں اور کسی قسم کی رکاوٹوں سے بچیں۔ خواتین کو اپنے رویے پر قابو پانے کی ضرورت ہے تاکہ چڑچڑے پن کو اپنے جیون ساتھی اور دوسروں کے ساتھ اختلاف پیدا کرنے سے روکا جا سکے۔

(Disclaimer)

اس مضمون کا مواد مکمل طور پر علم نجوم کی پیشگوئیوں پر مبنی ہے، اور اسے عمومی رہنمائی کے طور پر لیا جانا چاہیے۔ انفرادی تجربات مختلف ہو سکتے ہیں۔یہاں زیر بحث کسی بھی معلومات میں ذ ہنی الجھاؤکی صورت میں اس پر عمل کرنے سے پہلے کسی مستند ماہر سے مشورہ کرنے کی سختی سے سفارش کی جاتی ہے۔

مزید خبریں

FOLLOW US

Copyright © 2024 Roshan Pakistan News